31
تیر

سخنرانی‌های مبلغان از طريق شبكه مجازی تبليغ پخش می‌شود

گروه حوزه‌های علميه: مدير شبكه مجازی تبليغ از بارگذاری سخنرانی‌های مبلغانی كه به دور از تفرقه‌افكنی و مطابق با آيات و روايات باشد، در شبكه مجازی تبليغ خبر داد.

محمدعلی محمدی، مدير شبكه مجازی تبليغ، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با اشاره به راه‌اندازی شبكه مجازی تبليغ، اظهار كرد: شبكه تبليغ، يك شبكه ويديويی در فضای مجازی است كه با موضوع تبليغ دين به پخش محصولات فرهنگی می‌پردازد؛ در اين شبكه تلاش شده از سخنرانی‌ها و جلسات خطبا و سخنرانانی كه در كشور به فعاليت می‌پردازند، استفاده شود.

وی با اشاره به روند گزينش سخنرانی‌ها برای بارگذاری در شبكه مجازی تبليغ افزود: در مرحله اول پس از انتخاب سخنرانی‌های فرهنگی و مذهبی، فايل‌های تصويری سخنرانی‌ها در شبكه مجازی تبليغ بارگذاری می‌شود، سپس به صورت موضوعی، تقسيم‌بندی می‌شوند و در ليست پخش قرار می‌گيرند.

مدير شبكه مجازی تبليغ، عنوان كرد: اين شبكه، شبكه‌ای است كه هم اقشارعمومی مردم می‌توانند در اينترنت از آن استفاده كنند و هم روحانيون؛ اقشار مردم به فراخور علاقه خود به موضوعات معنوی، فايل‌های مورد نظر را انتخاب می‌كنند؛ در واقع در شبكه مجازی تبليغ تلاش شده رسانه منبر به فضای مجازی آورده شود؛ چرا كه اين شكل از تبليغ، امروزه مشتاقان بسياری دارد.

وی افزود: اين شبكه با هدف تبليغ دين در فضای مجازی راه‌اندازی شده است؛ زيرا در حوزه تبليغ مجازی دارای انگيزه‌ها، مخاطبان فراوان و ظرفيت‌های بسيار هستيم و بايد در اولين گام از پتانسيل قوی حوزه استفاده كنيم.

محمدی تصريح كرد: وقتی در يك حوزه جديد به فعاليت می‌پردازيم بايد يا ظرفيت جديد به وجود بياوريم و يا از ظرفيت موجود استفاده كنيم؛ به همين منظور شبكه مجازی تبليغ از ظرفيت حوزه‌های علميه در ميان مخاطبان در فضای مجازی بهره خواهد برد و اميد دارد ظرفيت‌های جديد را برای تبليغ دين در اين فضا ايجاد كند.

وی گفت: خوشبختانه اين شبكه با رويكرد مناسب و بازدهی خوب مردم مواجه بوده است و با توجه به اينكه هنوز تبليغ زيادی در مورد راه‌اندازی آن صورت نگرفته، علاقه مردم برای استفاده از بخش‌های شبكه مجازی تبليغ، بسيار خوب بوده است.

محمدی اظهار كرد: مخاطب دوم اين شبكه را طلاب تشكيل می‌دهند كه ما در اين رابطه اين پتانسيل را ايجاد كرده‌ايم كه خود مبلغان بتوانند از كليپ‌های موجود استفاده كنند؛ يك خطيب می‌تواند با مشاهده خطبه‌ها و سخنرانی‌ها، نحوه ورودش به يك خطبه، روايت و يا روضه را بررسی كند؛ او می‌تواند، نحوه استفاده از روايات و تاريخ در منبر را در اين سخنرانی‌ها به خوبی مشاهده كند.

مدير شبكه مجازی تبليغ اظهار كرد: مبلغان می‌توانند در اين شبكه، عضو شوند و كليپ‌های سخنرانی‌های خود را در اين شبكه بارگذاری كنند؛ وقتی طلاب و روحانيون كليپی در اين شبكه بارگذاری می‌كنند، يك نوع تبليغ مجازی دين است؛ همچنين از مهم‌ترين كارهای مديريت شبكه، نظارت بر نوع سخنرانی‌هاست كه بايد به دور از تفرقه افكنی و مطابق با قرآن و روايات باشد.



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(3)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: قیاسی [عضو] 
4 stars

به امید آنکه در مسیر مجازی همه طلاب فعالیت داشته باشند

1391/05/10 @ 14:55
نظر از: زهرا کیایی [بازدید کننده]
زهرا کیایی
4 stars

باسلام و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی توفیق روزافزون ، می خواستم تقاضا کنم در مورد این دوره های رباتیک دانش آموزی اطلاعات بیشتری بدهید شاید وسیله خوبی باشد برای جذب دانش آموزان به پایگاههای مدارس . با تشکر

1391/05/05 @ 18:34
نظر از: جعفری ندوشن [عضو] 
4 stars

واقعا جای تقدیر وتشکر هست به امید آنکه همواره از زمینه سازان ظهور باشیم

1391/05/05 @ 15:25
نظر از: arefeh [بازدید کننده]
arefeh

بسمه تعالی
سلام علیکم
دوستان عزیز، صنایع رباتیک آراد در جهت گسترش فرهنگ رباتیک دانش آموزی از بین روحانیون وطلبه های محترم با شرایط ویژه دعوت به همکاری می نماید .
دوره های رباتیک ویژه دانش آموزان 7 الی 15 سال بوده وبا هدف جلوگیری از انحرافات واستفاده درست از تکنولوژی های جدید است که به حول قوه الهی بتوانیم با همکاری شما عزیزان در مساجد شهرهای مختلف علوم رمز دنیا را در پایگاههای خود داشته وبچه های این مرز وبوم با تکنولوژی روز به صورت صحیح آشنا شوند .
جهت دریافت شرایط مالی وکاری یا با شماره 09154358367 تماس حاصل نمایید ویا آدرس ایمیل خود را برای ما پیامک نمایید تا اطلاعات اولیه برایتان ارسال گردد وبتوانیم با شما در ارتباط باشیم .
Aradrobo20@yahoo.com
www.aradrobo.com

1391/05/02 @ 11:44


فرم در حال بارگذاری ...