30
مهر

اولین دوره مهارت افزایی فضای مجازی ویژه طلاب حوزه های علمیه استان چهارمحال وبختیاری

اولین دوره مهارت افزایی فضای مجازی ویژه طلاب حوزه های علمیه استان چهارمحال وبختیاری

در دوره مهارت افزایی فضای مجازی که از سوی مدیریت حوزه ها ی علمیه خواهران استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد 240 نفر از طلاب این استان حضور داشتند.

در ابتدای این دوره، مدیریت استانی حوزه های علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری ؛ حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رحمانی با توجه به اهمیت فضای مجازی ضرورت برگزاری این دوره را تبیین کردند . همچنین جناب آقای جلیلی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه علمیه خواهران، پس از معرفی و تعریف پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به بایسته های وبلاگ نویسی و ذکر ویژگی های پستهای مفید و موثر پرداختند. بیان لوازم کسب مهارت نویسندگی در فضای مجازی ، ظرفیت ها و ضرورت های حضور طلاب در فضای مجازی از دیگر سرفصل های مطرح شده در کلاس بود که استاد به طور مفصل به آن پرداختند .

دوره آموزشی مهارت های فضای مجازی در شهرکرد


دومین برنامه، آموزش نرم افزارهای ساخت کلیپ، موشن گرافی و گیف و سایر نرم افزارها توسط جناب آقای بدوی برگزار گردید.
در بخش دیگر این دوره، مسئول دفتر فضای مجازی سراج استان چهار محال و بختیاری جناب آقای یگانگی ، با بیان آسیب‌های فضای مجازی و همچنین با اشاره بر اهمیت آگاهی ‌بخشی خانواده‌ها و نوجوانان در بحث فضای مجازی ، خاطرنشان کرد : فضای مجازی به تعبیر مقام معظم رهبری به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده است پس باید با آگاهی و شناخت به فعالیت در این فضا پرداخت .
مسؤول دفتر فضای مجازی سراج استان در پایان با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که می فرمایند بعضی‌ها اصلاً درفضای مجازی تنفّس میکنند؛ اصلاً آنجا تنفّس میکنند، زندگی‌شان در فضای مجازی است ، تاکید داشتند که طلاب و قشر مذهبی با آگاهی و شناخت نسبت به این فضا و ابزار آن می توانند گامی موثر در تبلیغ داشته باشند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...