3
آبان

برگزاری دوره مقدماتی آموزشی کوثربلاگ و کوثرنت در موسسه الزهرا گرگان

موسسه آموزش عالی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان دوره های آموزشی آشنایی و کار با فضای مجازی با محوریت «کوثربلاگ و کوثرنت» را با حضور طلاب این موسسه برگزار نمود.

 

آموزش وبلاگ نویسی

به گزارش پایگاه خبری_اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران «خانم زهره حقیقی»  از برگزاری دوره مقدماتی و تخصصی وبلاگ نویسی به صورت تئوری و کارگاهی  در موسسه آموزش عالی الزهرا گرگان خبر داد.

وی افزود: به منظور گسترش حضور طلاب در عرصه‌های نوین تبلیغ و استفاده از ابزارهای جدید رسانه‌ای، دوره های آموزشی وبلاگ نویسی برای طلاب این موسسه در حال برگزاری است.

سفیر کوثر نت این موسسه از دیگر اهداف برگزاری این دوره را آشنایی هر چه بیشتر طلاب با فضای مجازی، شیوه های وبلاگ نویسی و بالابردن سطح کمی و کیفی محتوا و مطالب معرفی نمود.

حقیقی عنوان کرد: تاکنون تعداد 50 نفر از طلاب این موسسه در خصوص کیفیت ورود به سامانه کوثرنت، آشنایی با سامانه کوثربلاگ و نحوه راه اندازی وبلاگ، استفاده از ابزارهای میزکار وبلاگ، نحوه ورود و خروج آموزش دیده اند.

وی ابراز نمود: این دوره در طول ترم ادامه خواهد یافت و امید است تمامی طلاب با این سامانه آشنا شده و در پایان دوره هر کدام از وبلاگ شخصی برخوردار شوند. 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(1)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.0 stars
(3.0)
نظر از: آرام جانم [عضو] 
1 stars

سلام موفق باشید.

1396/08/08 @ 11:31
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام، ادب و احترام
آرزوی توفیقات روزافزون برای تمامی سفیران و تلاشگران عرصه تبلیغ مجازی علی الخصوص سرکارخانم حقیقی. احسنت به شما از موضع بسیار خوبی وارد شدید.
پیروز و سربلند باشید.

1396/08/04 @ 10:28


فرم در حال بارگذاری ...