9
خرداد

برگزاری دومین دوره آموزش‌ های فضای مجازی کوثرنت و کوثربلاگ در گلستان

«خانم قربانی‌نژاد» مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان، اعلام کرد: دومین دوره آموزش‌های مجازی از سوی واحد فناوری و اطلاعات استان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خواهران «خانم قربانی‌نژاد» بیان کرد: با توجه به پیشرفت برق‌آسای علم و فناوری، افراد آسان‌تر از گذشته می‌توانند به هر آن‌چه که خواهان آن هستند، دسترسی پیدا نمایند. یکی از آن ابزار رسانه‌ها ، شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام رسان هستند که حد و مرزها را برداشته و در یک لحظه می توان به انبوهی از اطلاعات دست یافت.

وی افزود: به همان میزان که تکنولوژی پیشرفت نموده، مشکلات و آسیب‌های فراروی خانواده‌ها و افراد جامعه نیز بیشتر شده است. نمونه بارز آن، حجمه شبهات به دین و ارزش‌های اسلامی ماست، که برای برون رفت از این مشکلات باید به علوم و ابزار روز جامعه مجهز شد.

مسئول روابط عمومی گلستان ادامه داد: یکی از وظایف طلاب در این زمینه آن است که در پاسخگویی به مسائل و شبهات جامعه، علاوه بر تبلیغ سنتی و چهره به چهره، با ابزارهای نوین تبلیغی از جمله فضای مجازی و بایدها و نبایدهای آن آشنا شوند.

وی گفت: واحد فناوری اطلاعات این مدیریت از بدو تأسیس به دنبال اجرایی کردن برخی برنامه‌ها جهت توانمندسازی مربیان، فعالان این عرصه و نیز طلاب مدارس علمیه خواهران استان از طریق برگزاری دوره آموزشی بوده است.

خانم قربانی‌نژاد یادآور شد: اولین دوره آموزش‌های مجازی و آشنایی با سامانه‌های کوثرنت و کوثربلاگ، اردیبهشت سال گذشته بصورت حضوری-کارگاهی تحت عنوان «دوره تخصصی تربیت مربی وبلاگ نویسی» برگزار شد.

وی در پایان اعلام نمود: دومین دوره آموزش‌های مجازی با محوریت «نویسندگی در فضای مجازی» از سوی مرکز فناوری اطلاعات این مدیریت به مدت ده جلسه بصورت آنلاین و کارگاهی با حضور 22 نفر از مربیان و فعالان این عرصه اجرا می شود.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و احترام
بسیار عالی ، إن شاالله موفق باشید. روش بسیار سازنده ای را در پیش گرفتید که عاقبتی بسیار خوب خواهد داشت .

1396/03/10 @ 14:54


فرم در حال بارگذاری ...