9
خرداد

دومین دوره مقدماتی آموزشی کوثربلاگ و کوثرنت در مدرسه خاتم الاوصیاء (عج) فاضل آباد

«خانم سیده فاطمه حسینی» مربی فضای مجازی مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل‌آباد، گفت: دومین دوره مقدماتی آموزشی آشنایی و کار با سامانه‌های کوثر بلاگ و کوثر نت در جمع طلاب این مدرسه برگزار شد.

وی ضمن تبریک روز معلم و اعیاد شعبانیه بیان کرد: کوثربلاگ سامانه تخصصی وبلاگ‌نویسی ویژه خواهران طلبه است که محیطی امن و نجیب برای خواهران می باشد.

مربی فضای مجازی این مدرسه افزود: کوثربلاگ و کوثرنت فضایی است که باعث رشد علمی و حتی سیاسی طلاب خواهد شد. چرا که در این فضاها می توان مباحثه علمی و درسی و حتی مطالب دیگری را با طلاب دیگر شهرها و استان‌ها به اشتراک گذاشت.

حسینی با تأکید بر استفاده از مطالب تولیدی و نو در فضای کوثرنت و کوثربلاگ، به طلاب توصیه نمود: اگرچه این کار در ابتدا سخت به نظر می رسد، ولی با تمرین و ممارست و بازدید از وبلاگ‌های تولیدی دیگران کار بسیار جالب و جذابی خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه، علاوه بر آموزش مقدماتی، به آموزش کلی در فضای کوثرنت در خصوص ایجاد مطلب در سامانه‌های کوثر نت و کوثربلاگ نیز پرداخته شد.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و احترام
در صورت مدیریت صحیح این فضای پیش رو قطعا فرمایشات شما عملی خواهد شد، که برگزاری اینچنین کارگاه هایی از مقدمات آن می باشد همچنین اینگونه اطلاع رسانی ها باعث ایجاد انگیزه در سایر مدارس خواهد شد، با تشکر بابت اطلاع رسانی.
با آرزوی موفقیت روزافزون.

1396/03/10 @ 14:59


فرم در حال بارگذاری ...