27
شهریور

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع شهدای هسته‌ای

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1098854

گروه فضای مجازی: مسابقه كشوری وبلا‌گ‌نويسی به مناسبت هفته دفاع مقدس با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نطنز و با موضوع شهدای‌ هسته‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مسابقه كشوری وبلاگ‌نويسی، به مناسبت هفته دفاع مقدس با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نطنز و با موضوع شهدای هسته‌ای، زندگی‌نامه، فعاليت‌ها، جوان و ولايت، نقش جوانان ، ولايت‌مداری، مبارزه با تهاجم فرهنگی، تهاجم فرهنگی، روش‌های مقابله، مهدويت و دشمن شناسی برگزار می‌شود.

همچنين مهدويت، دشمن‌شناسی، دشمنان اسلام، نقش فضای مجازی، دشمنان در فضای مجازی، فرزند الكترونيك، روش‌های استفاده فرزندان از اينترنت‌، نقش والدين در استفاده از اينترنت، استفاده صحيح از فرزندان، كنترل فرزندان در فضای مجازی از ديگر موضوعات اين مسابقه وبلاگ‌نويسی به شمار می‌رود.

كاربران برای شركت در مسابقه بايد در سيستم بزرگ اريسفا arisfa.com وبلاگ خود را ثبت كنند و پس از ثبت وبلاگ خود؛ آدرس آن را به همراه ادرس ايميل و يا شماره تماس در بخش نظرات، پيغام بگذارد.

مرتبط بودن ادرس وبلاگ و موضوع مورد نظر، مطالب جديد و به روز و معتبر، استفاده از قالب‌هايی با موضوع مورد نظر، ثبت چند نشانی سايت مرتبط به عنوان پيوند وبلاگ، قرار دادن كد شركت در مسابقه (وارد قسمت تنظيمات وبلاگ شده و كد زير را در قسمت درباره ما نگاشته شود تا لوگوی شركت در مسابقه در سمت چپ وبلاگ به نمايش در بيايد.

كاربران تا 30 مهرماه فرصت دارند تا وبلاگ خود را به ثبت برسانند و در نهايت پس از ارزيابی به برگزيدگان مسابقه كمك هزينه سفرهای زيارتی، لوازم خانگی، لوازم رايانه و فلش مموری اهدا می‌شود.



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: یاقوت 313 [بازدید کننده]
یاقوت 313

در جبهه جنك بر دشمنان تاختيم در عرصه جنك نرم قافله را باختيم سلام بر لاله هاي 8 سال دفاع مقدس و درود بر شهداي هسته اي انان با جان و ايمان خويش واينان با علم و ديانت خود عرصه را بر عدو تنك كردند شهداي هسته اي فرياد هيهات من الذله ايراني هستندتا به ابليسيان بفهمانند ايراني مي ميرد ذلت نمي بذيرد با ارزوي سلانتي رهبر عزيزمانم

1391/07/11 @ 22:31
نظر از: بارانی [عضو] 
بارانی
5 stars

موفق باشيد.

1391/07/09 @ 08:50
نظر از: فقیهان [بازدید کننده]
فقیهان
5 stars

موفق باشید
مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار
joybar.womenhc.com

1391/07/06 @ 11:20


فرم در حال بارگذاری ...