11
اردیبهشت
برگزاری نشست تخصصی "روش ها و تکنیک های اقناع مخاطب"
در ادامه برگزاری سلسله نشست های تخصصی طلبه و فضای مجازی، نشست “روش ها و تکنیک های اقناع مخاطب” در مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه آقای مجید شریفی فر، کارشناس و مدرس سواد رسانه ای، به بیان تکنیک های عمده اقناع مخاطب در فضای مجازی شامل ترس، تقابل معنا، اغراق، ارّابه، واژه های همسنخ، تکرار و سبک زندگی پرداختند.
همچنین نمونه های مختلفی از کلیپ ها و مصادیق مربوط به این تکنیک ها نیز نمایش و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
نشست های تخصصی در موضوعات مرتبط با رسانه و فضای مجازی از سوی مجمع فعالان فضای مجازی در شهرهای قم و اصفهان برگزار می شود.
کلیپ های این نشست تخصصی به زودی منتشر می شود.
فرم در حال بارگذاری ...
فید نظر برای این مطلب