11
اردیبهشت

برگزاری نشست تخصصی "روش ها و تکنیک های اقناع مخاطب"

تکنیک های اقناع مخاطب

در ادامه برگزاری سلسله نشست های تخصصی طلبه و فضای مجازی، نشست “روش ها و تکنیک های اقناع مخاطب” در مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه آقای مجید شریفی فر، کارشناس و مدرس سواد رسانه ای، به بیان تکنیک های عمده اقناع مخاطب در فضای مجازی شامل ترس، تقابل معنا، اغراق، ارّابه، واژه های همسنخ، تکرار و سبک زندگی پرداختند.

همچنین نمونه های مختلفی از کلیپ ها و مصادیق مربوط به این تکنیک ها نیز نمایش و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

نشست های تخصصی در موضوعات مرتبط با رسانه و فضای مجازی از سوی مجمع فعالان فضای مجازی در شهرهای قم و اصفهان برگزار می شود.

کلیپ های این نشست تخصصی به زودی منتشر می شود.

تکنیک های اقناع مخاطب

تکنیک های اقناع مخاطب

تکنیک های اقناع مخاطب

تکنیک های اقناع مخاطب

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...