27
اردیبهشت

کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در استان ایلام

کارگاه های آموزش وبلاگ نویسی با حضور بیش از 120 نفر از طلاب خواهر با هدف آشنایی طلاب با ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت وبلاگ، در استان ایلام برگزار شد.

این کارگاه های آموزشی از سوی دفتر فناوری اطلاعات و با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان ایلام بمدت دو روز برگزار گردید که بیش از 120 نفر از طلاب خواهر علاقه مند از شهرهای ایلام، دهلران، ایوان و سرابله در این کارگاه ها حضور یافتند.

در بخش اول از این کلاس ها، آقای جلیلی صفت به معرفی مفاهیم، تعاریف، کاربردهای وبلاگ، اصول و نکات وبلاگ نویسی و همچنین آموزش نویسندگی در وبلاگ پرداختند.

در ادامه کلاس، آقای کیانی، آموزش استفاده از سامانه کوثر بلاگ شامل نحوه عضویت و ایجاد وبلاگ، درج محتوا و مدیریت وبلاگ های شخصی را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

لازم به ذکر این کلاس ها به شیوه کارگاهی از صبح تا بعد ازظهر برگزار گردید و طی آن شرکت کنندگان پس از فراگیری مباحث به صورت تئوری، آموزش ها و تمرین ها را به طور عملی در قالب گروه های دو نفره اجرا نمودند.

مشاهده گزارش تصویری




free b2evolution skin
نظر از: قديري [عضو] 
قديري

الله یارتان باشد وهمیشه در راه پیشرفت کشور گام بر دارید.

1394/02/28 @ 19:42
نظر از: معتکف [عضو] 

با سلام
کارگاه واقعا مفیدی بود.
با سپاس فراوان از جناب جلیلی صفت و کیانی که حقیقتا با صبر و حوصله جواب تک تک بچه ها رو میدادند .
و تا لحظه آخر کلاس از هیچ راهنمایی دریغ نکردند.
امیدوارم این کلاس ها به شکل تخصصی تر و جدی تری ادامه پیداکنه.
متاسفانه وبلاگ بسیاری ازدوستان خواهر حوزوی در تمامی استان ها در حد ایجاد یک وبلاگ بدون مطلب است یا اینکه بعد یکی دو سال یا چند ماه رها شدند و این اصلا مطلوب نیاز جامعه در ارتباط با به روز بودن حوزویان نیست.
امیدوارم دفتر فناوری اطلاعات یا هر ارگانی که در این باره مسئولیت داره فکری جدی به حال این دلمردگی در فضای وبلاگ نویسی حوزوی کنه و اوضاع امیدواربخش تری در این فضا بنیان بشه.
موفق باشید.
————–
پاسخ:
با سلام و تشکر از حضور سرکار و سایر طلاب گرامی در این کارگاه ها
با لطف و کمک خداوند و همکاری مسئولین و طلاب، کارگاه استان ایلام برگزار شد و خرسندیم از این که مورد استقبال و استفاده قرار گرفت.
خود طلاب باید به اهمیت حضور در فضای مجازی و وبلاگ نویسی بعنوان یکی از روش های آن، توجه داشته باشند. نحوه بکارگیری از این ابزار را دفتر فناوری تا حد توان آموزش و راهنمایی خواهد کرد. برگزاری مسابقات نیز از سوی معاونت فرهنگی پیگیری می شود اما فعالیت طلاب نباید محدود به این باشد.
قطعاً طلاب، مطالب و نظرات موثری دارند و محیط وبلاگ محل مناسبی برای بروز و عرضه این تفکرات است. امیدواریم کاربران گرامی با افزایش آگاهی و بکارگیری تلاش خود، از این بستر قدرتمند نهایت استفاده را ببرند.
از نظر سرکار در این خصوص بسیار متشکریم.

1394/02/28 @ 00:24


فرم در حال بارگذاری ...