13
مهر

برگزاری کارگاه دو روزه وبلاگ نویسی در تهران

 در راستای برگزاری کارگاه های آموزش وبلاگ نویسی در شهرهای مختلف، روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 14 و 15 مهرماه این کارگاه ها از سوی مرکز فناوری اطلاعات در استان تهران برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب جلسه اول روز سه شنبه (14 مهر) با محوریت آشنایی با مفاهیم وبلاگ نویسی و آموزش مقدماتی کوثر بلاگ ویژه افراد مبتدی خواهد بود که تدریس آن توسط جناب آقای جلیلی و کیانی انجام می شود.

جلسه دوم روز چهارشنبه (15 مهر) شامل آموزش امکانات پیشرفته در کوثر بلاگ ویژه کاربران فعال سامانه و همچنین مراسم تقدیر از فعالان کوثر بلاگ در استان تهران با حضور رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران، جناب آقای دکتر طائی زاده خواهد بود.

لازم به ذکر است این کارگاه های آموزشی به صورت رایگان برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه ها از طریق معاونت فرهنگی مدرسه و یا معاونت فرهنگی مرکز مدیریت استان، ثبت نام و هماهنگی لازم را انجام دهند.

زمان: روزهای سه شنبه و چهارشنبه (14 و 15 مهر) از ساعت 8 تا 12

مکان: تهران - خیابان وصال - کوچه فر دانش-مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران

 


free b2evolution skin
نظر از: نوري لواسي [عضو] 

با سلام
وقتي نوشتين فعالان وبلاكً نويسي مدرسه خواهشا الكي نكًوييد كه ادم اين همه وقت و هزينش رو بزاره بياد اونجا و شاهد پارتي بازي شما باشه و به هركي دوست دارين لوح تقديم كنيد خواهشا ديكًه از اين همايش هاي سركاري نزاريد.
———–
پاسخ:
با سلام و عرض ادب
کاربر گرامی، اعتراض شما دقیقاً به چه چیزی است و مشکل چیست؟
کارگاه مذکور یک جلسه آموزشی بود که ضمن آن از فعالان استان تهران نیز تقدیر شد. افراد تقدیر شده، 20 وبلاگ نویس فعال سامانه بودند که در طول 6 ماهه گذشته بیشترین حضور و تولید محتوا را داشتند.

1394/07/17 @ 13:55


فرم در حال بارگذاری ...