21
مهر

توضیحاتی در مورد https وبلاگ ها

https وبلاگ های کوثربلاگ

بهمن سال گذشته در مورد گواهی SSL و تهیه آن برای وبلاگ های کوثربلاگ خبری منتشر کردیم (از اینجا می توانید آن را مطالعه کنید)

سامانه کوثربلاگ بعنوان یکی از معدود سرویس های وبلاگی دارنده این گواهینامه، در راستای بهره مندی هرچه بیشتر وبلاگ ها از مزایای آن، اقدام به خرید این پروتکل و بارگذاری آن بر روی تمامی وبلاگ ها کوثربلاگ کرده است.

تاکنون وبلاگ های کوثربلاگ هم با https و هم با http باز می شدند اما از این پس جهت بهره مندی بیشتر از مزایای این گواهی، وبلاگ ها صرفاً با پیشوند https نمایش داده می شوند و در صورتی که مخاطب آدرس وبلاگی را به صورت http وارد کند، به طور خودکار به دامنه https ارجاع می شود. این بدین معناست که تحت هر شرایط، اطلاعات به صورت رمزنگاری شده بین وبلاگ و بازدیدکننده منتقل می شود. 

https وبلاگ های کوثربلاگ

 نکته قابل توجه در مورد HTTPS وبلاگ ها:

در وبلاگ ها به دلیل داشتن گواهی SSL، صرفاً کدهایی نمایش داده خواهد شد که به صورت https (امن) باشند. لذا در صورتی که در وبلاگ خود از کدهایی بعنوان ابزار جانبی یا تحت هر عنوان دیگر استفاده کنید که به صورت https نباشند، ابزار مورد نظر در وبلاگتان نمایش داده نخواهد شد.

به عبارت دیگر وبلاگ شما به دلیل دارا بودن گواهی SSL، باید به مخاطب این اطمینان را بدهد که کدهای مخرب یا ناامن در صفحه شما وجود ندارد. از این رو تمامی وبلاگ های کوثربلاگ از نظر امنیت در سطح بالایی قرار گرفته اند و از اجرای کدهای مخرب یا ناامن به دلیل https بودن وبلاگ ها، جلوگیری خواهد شد و بازدیدکنندگان با اعتماد می توانند از وبلاگ های کوثربلاگ بازدید کنند و همچنین مدیران وبلاگ نیز اطمینان دارند که کدهای مخرب یا نامعتبر در وبلاگشان اجرا نمی شود.

از این پس، باتوجه به افزایش اعتبار، اعتماد و امنیت وبلاگ ها، امتیاز و رتبه وبلاگ ها نیز در موتورهای جستجو ارتقاء خواهد یافت.

در خبر قبلی در رابطه با مزایای https توضیح کامل داده شد. 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(3)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: یا کاشف الکروب [عضو] 
5 stars

با سلام و احترام تشکر از راهنمایی ها و زحمات شما. موفق باشید التماس دعا

1398/08/10 @ 15:59
نظر از:  
5 stars

سلام ممنون از زحمات شما

1398/07/23 @ 12:31
نظر از: محمد [بازدید کننده] 
محمد
5 stars

با سلام
دوست گرامی اگر مایل به تبادل لینک با بنده هستین لطفا وبلاگ منو با نام کسب درآمد از اینترنت لینک کنید سپس اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم.
موفق باشید
miliyooner.mihanblog.com

1398/07/22 @ 17:51


فرم در حال بارگذاری ...