29
آبان

ثبت‌ نام جشنواره وبلاگ‌نويسی «يادگار ماندگار» آغاز شد

گروه فضای مجازی: ثبت‌نام جشنواره وبلاگ‌نويسی «يادگار ماندگار» با موضوعاتی همچون قرآن، معنويت و عدالت جهانی آغاز شد و تا 15 دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ثبت‌ نام جشنواره وبلاگ‌نويسی «يادگار ماندگار» همزمان با هفته كتاب از 24 آبان‌ماه آغاز شده است و تا 15دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و مراسم اختتاميه همزمان با ايام دهه فجر در تالار ايوان شمس برگزار می‌شود.

اين جشنواره در بخش‌های مختلف وبلاگ، وب‌سايت، پادكست، فتوبلاگ و طراحی پوستر و نيز در قالب‌های شعر، قطعه ادبی، عكس، طنز و داستان كوتاه برگزار می‌شود.

موضوعات جشنواره شامل قرآن، كتاب زندگی، اصحاب نشر، پاسداران علم و انديشه بومی، انس با كتاب، تبلور فرزانگی ملی، كتاب ايران، منادی صلح، معنويت و عدالت جهانی، ارتقای سبك زندگی با كتاب از كودكی تا بالندگی، فرهنگ پايداری، كرامت و خودباوری ملی، كتاب پنجره‌ای رو به آگاهی و اميد، رسانه‌ها، بستر معرفی و اطلاع‌رسانی كتاب و موضوع آزاد است.

اين جشنواره به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و خانه فعالان مجازی و به منظور شناسايی فعالان حوزه نشر كتاب، مؤلفان و مترجمان خوش‌فكر طراحی شده است.



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: خادم الشهدا [عضو] 
5 stars

موفق باشید . خدا قوت.

1391/09/12 @ 21:44


فرم در حال بارگذاری ...