21
دی

جشنواره نماز و فضای مجازی

ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ نماز و فضای مجازی با هدف رشد و بالندگی اقامه نماز در جامعه کرده است.

بر پایه این گزارش، اهداف برگزاری این جشنواره شامل تولید و انتشار محتواهای فاخر و ارزنده با موضوع نماز در فضای مجازی، سوق دادن فعالان فضای مجازی به سمت آموزه‌های دینی به ویژه ترویج فرهنگ نماز، شناسائی و شناساندن فعالان فضای مجازی و کانال ها و گروه‌های موفق  در زمینه ترویج فرهنگ نماز و تشویق و تقدیر از آنان و  حرکت در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و پیام‌های معظم له در اجلاس‌های سراسری نماز به ویژه  در عرصه فضای مجازی است.
موضوعات و محورهای جشنواره در دو بخش حرفه‌‌ای و آماتور در نظر گرفته شده است.

در بخش حرفه‌ای محورهایی در قالب‌های صوت و تصویر(پویا نمائی ،کلیپ100ثانیه‌ای نماز، موشن گرافیک، پادکست‌های صوتی)، طرح‌های گرافیکی(تابلو مقاله، پوستر، اینفوگراف، استیکرهای نمازی)، نرم افزار تلفن و رایانه (بازی سرگرمی ، فرهنگی آموزشی ، چند رسانه‌ای)، اشتراک‌گذاری و باز نشر محتوی نمازی در وبگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و نیز در بخش آماتور عکس نماز و فیلم صد ثانیه‌ای با استفاده از تلفن همراه و …  را ارائه شده است.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار  تا 15بهمن ماه 1396 و زمان اعلام نتایج 30بهمن ماه سال جاری و زمان برگزاری اختتامیه در نیمه اول اسفند 96 خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک safiresobh@iran.ir و یا به صورت تلگرامی به شناسه namaz_kh_r@ ارسال نمایند.
همچنین ذکر عبارت ”Prayer_and_cyberspace” قبل ارسال مشخصات و اثر الزامی است.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این جشنواره و نیز جوایز آن به کانال جشنواره https://t.me/namaz_khr مراجعه فرمایید.


 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...