23
مرداد

جشنواره‌ای که هر روز تمدید می‌شود

زمان شرکت در جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی، 15مردادماه اعلام شده بود که در تمدید اول، اول شهریور، بعد 10 شهریور و امروز 15م شهریورماه اعلام شد.

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره “رسانه های دیجیتال رضوی” که در ششمین دوره آن، امسال به صورت گسترده تبلیغات تلویزیونی و نمایشگاهی “هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن” خود را انجام می دهد.

زمان شرکت در این جشنواره ابتدا ۱۵مردادماه اعلام شده بود که طی تماس تلفنی با دبیرخانه جشنواره، گفته شد که زمان تمدید شده و تا اول شهریور ماه وقت باقی است، در نمایشگاه مسئول غرفه پاسخگویی در خصوص جشنواره زمان تمدید را ۱۰ شهریور اعلام کرد و امروز مجددا طی تماس تلفنی با دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت ثبت نام، ۱۵ شهریور اعلام شد.

این در حالی است که بخش وبلاگ ها در این مسابقه بر همان اساس و معیارهای سایت ها طراحی شده و علاقمندان می بایست، تصویر صفحه اول وبلاگ یا تصویر برگزیده از وبلاگ خود را نیز به این مسابقه ارسال کنند.

هنوز پادکست ها در بخش وبلاگ های جشنواره به دلیل مشکلات فنی قابل دسترسی نیست و به گفته دبیرخانه جشنواره، همچنان زمان باقی است و تا هفته آینده مشکلات برطرف خواهد شد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...