16
اردیبهشت

جلسه بررسی ضرورت حضور در کوثرنت (مدرسه امام خمینی(ره)، رباط کریم)

به مناسبت بزرگداشت مقام استاد و معلم همایشی در مدرسه امام خمینی(ره) رباط کریم با حضور بیش از 100 نفر از طلاب و اساتید برگزار گردید که طی آن سخنرانی درباره ضرورت حضور در شبکه کوثرنت نیز انجام شد.

با توضیح وضعیت فعلی حوزه های خواهران در فضای مجازی، هجمه‌های رسانه‌ها، تاکید رهبر انقلاب بر حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی، و بیان تفاوت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مقدماتی برای معرفی کوثرنت بیان شد.

سپس مزایای کوثرنت در دو شاخه استفاده‌های علمی که طلاب و اساتید می‌توانند از این شبکه داشته باشند و زمینه‌های ارتباطی مناسبی که برای کاربران فراهم می‌کند اشاره کند.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  

انشاالله دوستان قوی عمل کنند. زیرا کار و فعالیتهای فرهنگی در این جامعه پر سراشیب به نحو مطلوب جلوی واردات تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را خواهد گرفت پس از این تلاش که حق برجای ماند و باطل از بین برود وظیفه مهمی است بر گردن طلاب . نشاندادن سبک زندکی و تفکر عمیق در برخورد با بحرانها و فعالیت در این زمینه وایجاد گروه ها و هیئتهای تبلیغی ، گشودن افقی تازه برای جوانان در این زمان است که شبکه کوثر نت باید باایجاد زمینه هایی ،امواج خروشان کشتی نجات بشری را برای همه اقوام ایرانی فراهم سازد. این کشتی هدایت و بشارت (بشیر و نذیر) نباید متوقف شود . اهداف ایده آل و همتها گسترده و همکاری و همیاری در زمینه های مختلف ،پژوهشی ، پرسش و پاسخ ، تبادل نظرات فرهنگی در استفاده از اوقات فراغت برای طلاب ضرورت فراوان دارد . هر طلبه با استفاده از شبکه باید بیاموزد نه اینکه اوقات را برای مسائل گوناگون غیر علمی صرف نماید. علم در اخلاق و اخلاق در علم و نتیجه آرامش در زندگی انشالله

1396/02/19 @ 16:58
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و احترام
با آرزوی تحقق اهداف والای شبکه ، در راستای نتیجه دادن این مهم و جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود ، إن شاالله .

1396/02/17 @ 09:01
نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 
5 stars

سخنرانی بسیار خوب و مفیدی بود.
ممنون از حضور خانم کشتکار

1396/02/16 @ 12:31


فرم در حال بارگذاری ...