30
آذر

فعالیت وبلاگ نویسان در آذر ماه 91

به نام خدا

سامانه وبلاگ مدارس ، ضمن تشکر از فعالیت تمامی عزیزان ، از نویسندگان وبلاگ های ذیل به جهت تلاش بیشتر و همچنین از تمامی وبلاگها تشکر ویژه داشته و از همکاران محترم مدارس در وبلاگ نویسی این وبلاگها قدردانی می نماید .

لازم به ذکر است آمار یکماهه اخیر(سی ام آبان تا 29 آذر) با حضور بيش از 240 وبلاگ ، 2844 مطلب با حدود دو ميليون  بازدید می باشد که از بین این مطالب حدود 557 مطلب منتخب معرفی شدند.

جدول فعالیت وبلاگ نویسان در آذرماه 91، بررسی فعالیت های وبلاگ ها می باشد که سعی شده است با در نظر گرفتن معیار های ذیل امتیازی شایسته برای هر وبلاگ در نظر گرفته شود.

« بازدیدهای وبلاگ (بین5 تا 100 امتیاز)، تعداد مطالب ارسالی(ضریب3) ، تعداد مطالب منتخب شده (ضریب 50)، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ(مجموعا ضریب2) ،مجموع آراء(ضریب1)، برگزاری طرحها،همایشات و مسابقات (200 امتیاز) و میزان مشارکت در طرحها و مسابقات برگزار شده و تعامل با سایر وبلاگها( هرفعالیت100 امتیاز) ؛ لازم به ذکر است این ضرائب در هرماه متغیر بوده و با توجه به صلاحدید مدیران سامانه تغییر خواهد کرد.»

ضمن تشکر از فعالیت خوب و مداوم تمامی دوستان: 

 

از بین مدارس:

1. مدرسه علمیه خدیجه کبری اصفهان

2. مدرسه علمیه الزهرا شاهین دژ

3. مدرسه علميه الزهرا کوي نصر تهران

 

از بین طلاب:

1. تفاحه الفردوس (از استان اصفهان)

2. ترنم گل (از استان گلستان)

3. بیداری اسلامی(از استان اصفهان)

 

از بین مدیریت های استانی:

1. مدیریت استانی کردستان

2. مدیریت استانی مازندران

3. مدیریت استانی زنجان

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه علمیه الزهرا س محمود آباد [عضو] 
مدرسه علمیه الزهرا س محمود آباد

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.

نمی دانم چرا کنار بعضی از مطالب منتشر شده وبلاگمون نوشته بدون مشاهده؟ می تونه به این معنی باشه که شما مطالبمون را نمی خونین؟
دیگه اینکه وقتی صفحه وبلاکمون را باز می کنیم صفحه ثابت نیست و حرکت می کنه. میشه راهنماییمون بفرمایید که مشکل از کجاست؟

با تشکر

________
با سلام
تعداد مشاهده بر اساس کلیک روی عنوان اون مطلب شمرده میشه. ممکنه یک نفر وبلاگ شمارا مشاهده کنه ولی روی عناوین هیچکدام کلیک نکرده باشد. تمامی مطالب از سوی پشتیبانی مطالعه و بررسی می شوند .
منظور شما را از ثابت نبودن درست متوجه نشدم. یک سری قالبها هستند که تصویری در زمینه ثابت شده دارند و مطالب کنار اون تصویر اسکرول میشوند. قالبی که شما انتخاب کرده اید اینطور تنظیم نشده. البته برای این حالت نیاز به کدنویسی می باشد. اگر میخواهید به اون صورت تغییر پیدا کنه تصویر را بفرستید تا تنظیماتش برای شما انجام بشه. یاعلی

1391/10/25 @ 12:34
نظر از: رحیمی [عضو] 

با سلام
از زحمات بی دریغ شما سپاسگزاریم.

1391/10/05 @ 14:38
نظر از: طاهره قاسمی [عضو] 

خدا قوت.

1391/10/02 @ 19:49
نظر از: میرعسی خانی [عضو] 

تبریک به همه دوستان وهمسنگران وبلاگ نویس …

1391/10/02 @ 09:05
نظر از: مدیریت استان مازندران [عضو] 
5 stars

بسم رب الشهدا
ضمن عرض تبریک به تمامی وبلاگ نویسان این سامانه که توفیق پیدا کردند یک ماه دیگر مطلب در وبلاگ خود قرار داده و در برابر هجمه های مجازی دشمن فعالیت مثبت داشته باشند؛ امیدواریم دل مولایمان از این کار ما خوشنود باشد. از زحمات همکاران این سامانه به خصوص خانم عابدیان که با صبر و حوصله پاسخگوی وبلاگ نویسان است تشکر و قدردانی می نمائیم. یک سبد ستاره تقدیم شما گلهای زیبا***********************

1391/10/02 @ 07:59
نظر از: گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

به نام خدا.با عرض سلام ادب و احترام فراوان. اززحمات بی دریغ شما بسیار متشکر و ممنونیم.ان شاالله که تمامی شاگردان مکتب حضرت صادق(علیه السلام)،دراین سامانه هر روز موفق تر و با نشاط تر از روز قبل عمل کنند.به امید اینکه امام مهربانی ها وخوبیها حضرت مهدی(علیه السلام)این خدمت مجازی را از همگی ما با رضایت خاطر و دلی خشنود پذیرا باشند.یاعلی.

1391/10/01 @ 00:25


فرم در حال بارگذاری ...