2
شهریور

فعالیت های برتر مرداد ماه 92

به نام خدا

سلام علیکم

همانگونه که مستحضر هستید در پست قبلی از اعضای کوثربلاگ خواسته شد چندوبلاگی که به نظرشان برتر از سایرین می باشد را طبق ملاک های مشخصی انتخاب و در بخش نظرات اعلام نمایند. از کلیه دوستانی که برای این سامانه وقت می گذارند ، همکاری می کنند و مطالب خوبی ارائه می دهند بسیار سپاسگزاریم.

همانطور که اکثریت در پست قبلی اشاره کردید ، انتخاب بهترین وبلاگ، بسیار سخت است و همیشه عنوان می کنیم که «سعی می کنیم» برترین ها را انتخاب کنیم. با توجه به تعداد بالای وبلاگ های بروز شده در هرماه ، وقت بسیاری می طلبد که وبلاگها در پایان ماه یکی یکی باز شده ، بررسی و امتیاز داده شود. بنابراین برای امتیاز دهی از آمار و ارقام وضعیت هروبلاگ در ماه استفاده می کنیم .


* میزان بازدید (با ضریب 3 تا 20): تعداد مراجعه بالا به یک وبلاگ نشان دهنده مطالب خوبیست که ارائه می دهد. وقتی کاربری برای مطالعه یک مطلب به وبلاگ شما می آید ، اگر عنوانی جذاب برای سایر پستها داشته باشید ، موضوع بندی خوبی داشته باشید، مطالب دنباله دار را به خوبی هدایت کرده باشید … در واقع خواننده را به چند کلیک دیگر دعوت نموده اید پس: وبلاگی که بازدید بالایی دارد نشان می دهد کیفیت مطالب وبلاگش بسیار دخیل بوده است در این امتیاز


* میزان آراء (با ضریب 5) : عدد یک تا 5 ، رأیی است که خواننده هنگام ارسال نظر روی مطلب شما ارسال می کند. این امتیاز جمع آراء خوانندگان شماست . پس : امتیاز بالا در این بخش نشان دهنده کاربرپسند بودن وبلاگ شماست!


* تعداد مطالب (با ضریب 2): ضریب کمتری به این معیار اختصاص داده شده است. زیرا  کپی و ارسال مطالب روی وبلاگ کار بسیار راحتیست اما مهم محتوادار بودن مطالب است پس: کم بنویسید ولی خوب بنویسید ! زیاد کردن مطالب باعث خارج شدن از موضوعات وبلاگ ، پراکندگی مطالب و در نتیجه سردرگم کردن خواننده می شود .


* تعداد مطالب منتخب (با ضریب 10) : بالاترین ضریب مختص این معیار می باشد . انتخاب مطالب ویژه کار ساده ای نیست. معیارهایی که در حال حاضر برای منتخب نمودن مطالب درنظر گرفته می شوند :

1) مطالب تولیدی : منظور مطالبیست که حاوی نقد،بررسی،تحلیل،پژوهش،مقالات،پایان نامه ها و در کل به قلم خود کاربر است . دقت بفرمائید به قلم شما نه با تایپ دستان شما !
2) موضوعات بروز و مورد اهمیت جامعه : حجاب-جنگ نرم- فضای سایبر- زن- خانواده – قرآن-طلبگی و … ( به ویژه نامه مراجعه شود)
3) برخی مطالب مناسبتی که کاملتر و با ظاهر بهتری نسبت به سایرین گرد آوری شده باشد .

* نظر(با ضریب 2): یکی از مشخصه های یک وبلاگ خوب ، داشتن خوانندگان صاحب نظر بسیار است. وقتی شما مطلبی بحث برانگیز درج میکنید و مثلا 50 نظر به خودش اختصاص میدهد باید امتیاز متفاوتی نسبت به یک مطلب ساده و تکراری که هیچ خواننده ای نظری نسبت به آن مطلب ندارد داشته باشد !
یک نکته در این معیار : بعضا کاربرانی هستند که با ارسال نظرات تکراری ، تبریکات و عرض تسلیت و غیره کمی قانون شکنی می کنند. فرهنگ وبلاگدهی حذف اینگونه نظرات را برنمیدارد! اما مدیر خود وبلاگ همانطور که قبلا در یک پست اعلام شد می تواند پس از خواندن اینگونه نظرات ، آنها را حذف کند . عزیزانی هم که قصد ارسال تبریکات و غیره دارند می توانند از امکان «پیام» استفاده کنند. نظرات باید پیرامون مطلب باشد.


* نظرات نویسنده (با ضریب 2) : در این معیار قصد داریم امتیازی به کاربران صاحب نظر اختصاص یابد. با درج هر نظر روی مطالب دیگران می توانید این امتیاز را به دست آورید. در اینجا همان نکته قبلی قابل تامل است !!


* میزان مشارکت (با ضریب 20) : برخی مدارس و مدیریت های استانی اقدام به برگزاری مسابقات و طرح های مناسبتی می نمایند که یک امتیاز ویژه به این وبلاگها در این معیار اختصاص می یابد . همچنین وبلاگ هایی که با طرح یک سوال یا مبحثی ویژه ، مشارکتی را بوجود می آورند. کاربران وبلاگ ریحانه(بشرط ارسال مطالب تولیدی) نیز از این امتیاز برخوردارند.


جدای از این معیارها و ضرایب، وبلاگ های انتخاب شده باید چند ویژگی را دارا باشند: 1) ظاهر خوب و مرتب 2) یا بازدید بالای بیست هزار داشته باشد ؛ یا حداقل یک امتیاز مشارکت و یا یک سوم از مطالب ارسالی اش حتما منتخب شده باشد. این بدین علت است که اگر وبلاگی پرشود از مطالب تکراری کپی شده، اما حداقل آنها منتخب نشوند، از لیست برترها حذف شود.


با توصیفات بالا وبلاگ های برتر این ماه :


پنج  وبلاگ برتر طلاب :
یادگاری – سرکار خانم یادگاری از مدرسه حضرت زینب یزد
شمیم ولایت – سرکار خانم مرادی از مدرسه حضرت زینب یزد
تنها یک دقیقه در سنگر جنگ نرم- سرکار خانم میرعیسی خانی از مدرسه علمیه الزهرا زنجان
حنیفا- سرکار خانم جباری از مدرسه علمیه الزهرا قروه کردستان
ادبستان- سرکار خانم همتی از مدرسه علمیه معصومیه قم

سه وبلاگ برتر مدیریت های استانی:
مدیریت استانی کردستان
مدیریت استان مازندران
مدیریت استان یزد

ده وبلاگ برتر مدارس:
مدرسه علمیه الزهرا گرگان
یاد یار(الزهرا زنجان)
مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم شهر ری
مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه تهران
مدرسه علمیه الزهرا المرضیه اصفهان
مدرسه علمیه فاطمیه دامغان
مدرسه علمیه محدثه سلام الله علیها بروجرد
موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه کرج
معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهرا شاهین دژ
مدرسه علمیه زینبیه کرج-سطح 2

 

لازم به ذکر است آمار یکماهه اخیر(یکم مردادماه تا 31 مرداد) با حضور  170 وبلاگ نویس ، 3113 مطلب با حدود یک و نیم ميليون (1444824) بازدید می باشد که از بین این مطالب حدود 913 مطلب منتخب معرفی شدند.

دانلود فایل امتیازات مردادماه


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(6)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
6 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 

سلام علیکم
زحمات خالصانه شما جدا قابل ستایش است .
اجرکم عندالله .

1395/07/16 @ 00:54
نظر از: فرشاد.م [بازدید کننده]
فرشاد.م
5 stars

سلام وخسته نباشیدمحضر همه اساتید
خداقوت
ممنون میشم منوهم لینک کنید

1392/06/04 @ 13:44
نظر از: عبدالعظیم حسنی (ع) [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
واقعا خدا قوت باید گفت و خسته نباشید به شما که بین این همه مطالب و نظرات تمام سعی خودتون رو میکنید که بهترینها رو انتخاب کنید.
به تمام دوستان هم تبریک عرض میکنم

اجرتون مضاعف

1392/06/03 @ 11:42
نظر از: معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی الزهرا(س) [عضو] 
معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی الزهرا(س)

باعرض سلام،خداقوت ازنهایت تلاش شمامتشکریم.

1392/06/03 @ 08:31
نظر از: یادگاری [عضو] 
5 stars

سلام علیکم به تمامی مسولین و بزرگوارانی که در سامانه ی کوثر بلاگ با جدیت مشغول تلاش و فعالیت هستند، خدا قوت می گویم.از صمیم قلب آرزو می کنم خداوند به همه ی شما جزای خیر عنایت فرماید،به قول دوستان عزیز شما واقعامتحمل سختی زیادی می شوید سختی ای که شاید بعضی از ما متوجه آن نشویم، اما تا حدودی این ماه متوجه شدیم ،کار همه ی دوستان برای ما قابل تقدیر است چیزی که هست هدف همه ی ما بالابردن و رشد معنوی و استفاده ی زیاد مخاطبان از مطالب سامانه ی کوثر بلاگ است وچه زیبا یکی از دوستان عزیز در مطلب “وبلاگ نویسی به قصد قربت “نوشته بود برای خدا کلیک کنید.به نوبه ی خودم به تمام دوستانم که در ماه مرداد وبلاگ زیبایشان برتر شناخته شد تبریک می گویم وبرای همه ی آنها توفیقات روز افزون را خواهانم.اجر شما مسولین پر تلاش هم با مولا امیر المومنین علی علیه السلام.

1392/06/02 @ 21:35
نظر از: طلبه زینبیه [عضو] 
5 stars

با عرض سلام،وتشکر از زحمات شما ،توفیق روز افزون حوزه های علمیه خواهران را از خداوند منّان خواستاریم.
یا علی

1392/06/02 @ 18:34
نظر از: مدیریت استانی یزد [بازدید کننده]
مدیریت استانی یزد

سلام امیدوارم در پناه امام زمان ” عجل الله تعالی فرجه الشریف ” موفق و موید باشید.
التماس دعا

1392/06/02 @ 09:21
نظر از: مدیریت استانی یزد [بازدید کننده]
مدیریت استانی یزد
5 stars

سلام
با آرزوی توفیق روز افزون برای همه شما عزیزان ، امید وارم در پناه امام زمان ” عجل الله تعالی فرجه الشریف ” همیشه پیروز و سربلند با شید.
التماس دعا

1392/06/02 @ 09:19
نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه [عضو] 
5 stars

با سلام

و سپاس از زحمات شما عزیزان

بنده هم با خانم اکرم مرادی عزیز موافقم. این ماه قدر زحمات شما بیشتر مشخص شد :)

از توضیحات شما برای ملاک ها سپاسگزارم

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت بیشتر و سلامتی دارم.

یا علی

1392/06/01 @ 22:39
نظر از: 313 [عضو] 

سلام

خسته نباشید. ممنون از همه زحماتتون.

1392/06/01 @ 21:18
نظر از: فاطمیه جلفا [بازدید کننده]
فاطمیه جلفا

سلام
ممنونیم از توجهتون به وبلاگها.
اینکه مطالب منتخب میشه خب بعضی هارو متوجه میشم مثلا میتونم ببرمتان که در باره خوردن ابر ه اگه برامون توضیح میدادید که چه قدر مهمه وکجاش مهمه ممنون می شدم من که نفهمیدم چرا منتخب شده؟ هرچند ماودوستان کوثربلاگ مطالب رو برا برتر شدن و واین حرف نقلا نمی نویسیم؛ولی برام سؤاله که معیارتون چیه؟؟؟؟؟!!!!
________
سلام
بله حق با شماست. مطلب از لیست خارج شد. برای همین میگوییم «سعی میکنیم» . :)
اثرات فشار زیاد کار!! از توجه شما سپاسگزارم

1392/06/01 @ 19:02
نظر از: مرادی [عضو] 

سلام

خسته نباشید . ابن ماه کاملا متوجه شدیم کار شما چقدر مهم و سخته .

ممنون از همه زحماتتون.

ضمنا به همه دوستانی که جزء برترین ها شناخته شدند تبریک عرض می کنم .

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج


الحاقیات:
  • 18.JPG -   ضمیمه یافت نشد!
1392/06/01 @ 18:57


فرم در حال بارگذاری ...