11
آذر

مسابقه بزم فرات ويژه طلاب خواهر برگزار مي‌شود

مدير پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران:
مسابقه بزم فرات ويژه طلاب خواهر برگزار مي‌شود
مدير پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: مسابقه بزم فرات ويژه طلاب حوزه‌هاي علميه خواهران در فضاي مجازي برگزار مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران محمدتقي جليلي با اشاره به اينکه اين مسابقه در بخش‌هاي متنوعي در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مطالبي که از سوي بانوان طلبه به سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران ارسال مي‌شود، در قالب ويژه‌نامه بزم فرات منتشر مي‌شود.
وي يکي از بخش‌ها را زلال قلم(مقاله نويسي) معرفي کرد و افزود: طلاب مي‌توانند مقالات خود را در موضوعات تحليل‌هاي عاشورايي، الفباي مروت؛ عباس عليه السلام، حضرت رقيه(س) در تاريخ، بانوي بني هاشم؛ زينب(س)، نوگل دشت کربلا؛ علي اصغر(ع) و دختر شهادت و بانوي نور؛ سکينه(س) به نگارش درآوردند و به سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران ارسال کنند.
جليلي «نواي دل» و «بايدها و نبايدهاي عزاداري» را به عنوان بخش‌هايي ديگر از اين مسابقه ذکر کرد و ادامه داد: در بخش بايدها و نبايدهاي عزاداري آثار در قالب مقاله،‌ تحليل، پژوهش، ديدگاه و نقد و بررسي است.
وي با بيان اينکه کاربران سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران مي‌توانند طرح‌هاي پس‌زمينه طراحي‌شده خود را در اين مسابقه شرکت دهند، اضافه کرد: اين بخش از مسابقه با عنوان «کتيبه‌هاي سرخ» در نظر گرفته شده است.
مدير پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران «چندبيتي‌هاي گريان» و «آيين‌هاي عزاداري در ايران» را بخش‌هاي ديگري از اين مسابقه دانست و ادامه داد: با توجه به اينکه طلاب وبلاگ‌نويس از سراسر کشور در اين مسابقه و ويژه‌نامه مشارکت خواهند داشت، مي‌توانند به معرفي آداب و سنن عزاداري در شهر و استان خود بپردازند و آئين‌هاي برگزاري عزاداري را به خوانندگان معرفي کنند.
وي با بيان اينکه در اين ويژه‌نامه بخش «واگويه‌هاي دل(روضه‌خواني)» و «زنان در عاشورا» مورد توجه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: حضور زنان در عاشورا جمع زيباي عاطفه و احساس لطيف يک زن با تمام ايمان و دينش بود و طلاب عزيز مي توانند مطالب خود را پيرامون اين موضوع ارسال نمايند.
جليلي «خاطره‌نويسي» از ماه محرم و روز عاشورا را بخش ديگري از مسابقه بزم فرات ذکر کرد و يادآور شد: طلاب علاقه‌مند به عکاسي مي‌توانند تصاوير با موضوعات عزاداري و ماه محرم را در اين مسابقه شرکت دهند.
وي مهلت ارائه آثار به اين مسابقه را 14 دي‌ماه همزمان با اربعين عنوان کرد و افزود: طلاب علاقه‌مند مي‌توانند آثار خود را پست الکترونيکي womenhc@whc.ir ارسال کنند.
مدير پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران اظهار داشت: وبلاگ مربوط به اين مسابقه در آدرس http://bazmeforat.kowsarblog.ir در دسترس است.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: alzahra-mo [عضو] 
5 stars

لطفا یک هفته تاریخ را تمدید بفرمایید.

1391/10/21 @ 10:52


فرم در حال بارگذاری ...