9
شهریور

مسابقه وبلاگ‌نویسی «حجاب و عفاف»

مسابقه وبلاگ نویسی”حجاب و عفاف” از 29مرداد ماه سال جاری آغاز و در 26مهرماه پایان خواهد یافت و از نفرات برتر در روز 13آبان تقدیر خواهد شد.
 به گزارش «وبلاگ نیوز»، اداره کل امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه مسابقه وبلاگ‌نویسی “حجاب و عفاف” را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ارتقاء سطح معرفت دینی کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه‌‌ای توسط اداره تبلیغ اینترنتی این اداره کل برگزار می‌کند.

شرکت در مسابقه با توجه به تحصیلات شرکت کنندگان در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار می شود و کلیه شرکت کنندگان باید با نام و مشخصات حقیقی در سایت مرکزی ثبت نام نمایند و مشخصات فردی پدیدآورنده وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ در زمان مسابقه درج گردد و در صورتی که در وبلاگ از نام مستعار استفاده می شود، نام مستعار باید در سایت مرکزی ثبت شده باشد.

ارسال حداقل سه یادداشت در زمینه موضوع اعلام شده در زمان برگزاری ضروری است و به وبلاگهایی با سابقه فعالیت حداقل شش ماه، امتیاز ویژهای تعلق خواهد گرفت و ۷۰درصد امتیاز مسابقه مختص بخش محتوایی وبلاگ ها است.

تناسب موضوع و محتوا، ستفاده مناسب از آیات و روایات، بیان مطالب به صورت مستند و از منابع معتبر و داشتن تناسب حجم و موضوع از جمله ملاک های داوری محتوایی مسابقه است.

نام نویسی در این مسابقه از ۲۹مرداد ماه سال جاری آغاز و تا ۲۶مهرماه ادامه خواهد داشت و از نفرات برتر در روز ۱۳آبان، روز عید سعید غدیر خم معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه مراجعه نمایند.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: قیاسی [عضو] 
4 stars

ممنون از اطلاع رسانی شما

1391/06/09 @ 22:00


فرم در حال بارگذاری ...