27
آذر

معرفی و دریافت اپلیکیشن کتابخوان امین

در راستای پاسخ گویی به نیاز طلاب و اساتید حوزه های علمیه در دستیابی آسان به منابع متنی علمی حوزه، از جمله کتب آموزشی و کمک درسی و جزوات و نمونه سوالات امتحانی، مرکز فناوری اطلاعات اقدام به طراحی و تولید اپلیکیشن کتابخوان امین کرد که اولین نسخه از آن روانه بازار نرم افزار شد.

 

در کتابخوان امین، که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده است، متن کامل کتاب‌های درسی مربوط به کلیه مقاطع تحصیلی، با دسته‌بندی موضوعی و متناسب با واحدهای تحصیلی مصوب معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران، تجمیع و ساماندهی شده است لذا طلبه می تواند بر اساس مقطع و رشته تحصیلی و واحدهای اخذ شده در هر ترم، کتاب‌های درسی و منابع جهت مطالعه متناسب با هر درس اصلی را جستجو و مطالعه کند.
هم چنین بانک بزرگی از جزوات و نمونه سوالات امتحانی طلاب نیز به صورت موضوعی و بر اساس رشته‌های تحصیلی، واحدهای درسی و مواد امتحانی حوزه، آماده و در دسترس طلاب قرار گرفته است.
یکی از بخش‌های ویژه و کاربردی این نرم افزار «پیشنهاد هوشمند» است. در این بخش کاربر می تواند کتابهای موجود در این کتابخانه را بر اساس مقطع و رشته تحصیلی انتخاب و در قالب کتابخانه شخصی با عنوان «دروس من» دسته‌بندی و تنظیم کند.
کتابخوان امین یک بخش عمومی هم دارد که متن کامل بیش از 9000 جلد کتاب از کتابخانه قائمیه با موضوع علوم انسانی اسلامی و بیش از 18 هزار جلد کتاب از کتابخانه المکتبه الشامله شامل منابع کتابخانه‌ای اهل سنت، در دسترس پژوهشگران و محققین قرار گرفته است.
طبق اعلام مرکز فناوری اطلاعات، به روزرسانی محتوای موجود در این اپلیکیشن، متناسب با تغییرات اعلام شده از سوی معاونت آموزش حوزه، در هر سال تحصیلی است.

دریافت اپلیکیشن کتابخوان امین:

 

سایت کتابخوان امین:

aminlib.whc.ir

 

کانال های کتابخوان امین:

کانال بله کتابخوان امین     کانال کتابخوان امین

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: ... [عضو] 
...
5 stars

سلام و عرض ادب
خدا قوت خدمت همه عزیزانی که این مجموعه را فراهم اوردند.

1398/09/27 @ 12:51


فرم در حال بارگذاری ...