24
اردیبهشت

نشست شورای فعالان فضای مجازی در اصفهان برگزار خواهد شد

اولین نشست شورای فعالان فضای مجازی در حوزه های علمیه خواهران اصفهان، برگزار می شود.

این شورا که متشکل از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی استان اصفهان می باشد، در راستای تقویت زمینه های فعالیت طلاب در فضای مجازی، رفع موانع، دغدغه ها و چالش های حضور موثر آنان و استفاده حداکثری از این فضا، تشکیل می گردد.

در این نشست، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان، نماینده مرکز فناوری و مدیر اجرایی سامانه کوثر بلاگ و 30 نفر از طلاب فعال در فضای مجازی و مشخصاً طلاب وبلاگ نویس فعال اصفهان حضور خواهند داشت.

جلسه اول این شورا به معرفی برنامه ها و اهداف تشکیل شورا و همچنین دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات اعضاء در خصوص سامانه کوثربلاگ اختصاص دارد

این نشست در تاریخ 28 اردیبهشت ماه و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می گردد و مدعوین از طریق مدیریت مدرسه و سامانه پیامکی مرکز مطلع خواهند شد.

لازم به ذکر است به دلیل بعد مسافت در برخی شهرستان های استان اصفهان و نزدیک بودن به زمان انتخابات، جلسه اول با حضور فعالان شهر اصفهان خواهد بود و در جلسات بعدی إن شاالله از سایر فعالان سطح استان نیز دعوت خواهد شد.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(1)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: فاطمه داودی منفرد [بازدید کننده]
فاطمه داودی منفرد

سلام و خداقوت
الان که وبلاگ توی بورس نیست چرا روی فضاهای مهمترمثل اینستاگرام و تویتر وتلگرام سرمایه گزاری نمیشه ؟؟؟؟
یا طراحی سایت و کارهای گرافیکی ؟؟؟
——–
پاسخ:
با سلام و احترام
بحث این موضوع مفصّل است و بیشتر پاسخ آن بر می گردد به اینکه چرا اصلا کوثر بلاگ راه اندازی شد. ویژگی ها و معایت شبکه های اجتماعی چیست، در مقایسه با وبلاگ، وبلاگ چه مزیت هایی دارد. امکان دسترسی محتوا در کدام ابزار سریعتر و بهتر اتفاق می افتد؟ تعداد کاربران کدام یک بیشتر هستند؟ اصولا در شبکه های اجتماعی چه نوع فعالیت هایی صورت میگیرد و در سایت ها و وبلاگ ها چطور. این تصور که وبلاگ نویسی تکنولوژی دمده و بقول شما تو بورس نیست، تصور درستی نیست. درسته که اقبال به سمت شبکه های اجتماعی بیشتر شده منتهی کاربران فضای مجازی همچنان برای رفع نیاز های خود در این فضا؛ الزاما و اجباراً از موتورها جستجو و به طور مشخص به نتایج سایت ها و وبلاگ ها مراجعه می کنند نه شبکه اینستاگرام و تویتر.. چرا که کارکردهای ان ها متفاوت است. ما در وبلاگ آموزش، در یکی از مطالب، مقایسه ای بین ویژگی های شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و وبلاگ انجام دادیم که هر کدام در چه مواقعی و برای چه نیازهایی کاربرد دارند. در این بین وجود یک سرویس تخصصی وبلاگی که وبلاگ نویسان و علاقه مندان به تولید محتوا در فضای عمومی مجازی را پشتیبانی و حمایت کند، ضروری بود و خلأ آن ابه شدت احساس می شد.
در واقع هدف این بوده که کوثر بلاگ منبع تخصصی و کامل برای مراجعه مردم بمنظور دستیابی به اطلاعات عمومی و تخصصی مذهبی خصوصاً با محوریت زنان و همچنین ارتباط طلاب خواهر با کاربران در فضای مجازی فراهم باشد. این کار حتما باید در یک سرویس بومی صورت گیرد نه از طریق بسترهای خارجی که برای اهداف دیگر و غیراختصاصی هستند.
البته به هیچ عنوان منکر حضور موثر در شبکه های دیگر نیستیم، منتهی اولاً باید تخصص و توانایی لازم از محیط های عمومی تر بدست آید و ثانیاً در کنار این فعالیت، در سایر شبکه ها به صورت موثر حضور داشت با رعایت نکات آن.

1396/03/04 @ 18:28
نظر از: راضیه پاكدامن ناييني [عضو] 

با سلام وخسته نباشید انشالله جلسه ای کاربردی باشد وجلسه بعد کارگاه هم باشد ماهم بتونیم شرکت کنیم .اجرکم عندلله

1396/02/27 @ 12:11
نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

با سلام
انشاالله ما نماینده همه عزیزان در این فراخوان هستیم

1396/02/27 @ 08:49
نظر از: مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) تکاب [عضو] 

سلام خسته نباشید انشالله موفق باشیداز فعلان شهرستانی هم دعوت کنید در مراحل آتی برنامه هاتون

1396/02/26 @ 22:15
نظر از: مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) تکاب [عضو] 
2 stars

سلام امیدوام درتمام عرصه ها موفق باشید در این جلسات از فعالان شهرستان هم دعوت خواهد شد ؟؟

———–
پاسخ:
سلام و احترام
متشکریم همچنین شما
همان طور که در پاراگراف آخر اطلاعیه ذکر شده علت عدم دعوت نزدیکی انتخابات و بعد مسافت بوده است. و قطعا حضور همه فعالان موجب افتخار است.
موفق باشید.

1396/02/26 @ 22:14
نظر از: hosna [عضو] 

سلام واحترام
از زحمات همۀ مسوولین کوثربلاگ بویژه جناب آقای کیانی کمال تشکر را داریم.

1396/02/26 @ 17:34
نظر از: فاطمه ذوالفقاری [بازدید کننده]
فاطمه ذوالفقاری

باسلام. خداقوت. موفق باشید. ماراهم فراموش نکنید. باتشکر

1396/02/25 @ 17:47
نظر از: مهری کمالی [بازدید کننده]
مهری کمالی
5 stars

سلام .ما که نزدیکیم به اصفهان رو چرا نگفتن؟

پاسخ:
با سلام و احترام. ضمن تشکر لطفا نام مدرسه و وبلاگ خود را اعلام بفرمایید در صورت موافقت با شما جهت حضور هماهنگی خواهد شد.
موفق باشید.

1396/02/25 @ 11:40
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و احترام
موفق و مؤید باشید .

1396/02/24 @ 13:25


فرم در حال بارگذاری ...