5
دی

پنجمين جشنواره وب ايران 26 بهمن برگزار می‌شود/ ثبت نام وب‌سايت‌های حوزه دين و معارف

 

گروه فضای مجازی: اختتاميه پنجمين جشنواره وب ايران به همراه دومين كنفرانس وب ايران، ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و گروه‌های مختلف وبسايت‌ها از جمله سايت‌های مذهبی می‌توانند برای بخش داوری اين جشنواره ثبت نام كنند.

 

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ثبت‌نام پنجمين «جشنواره وب ايران» با رقابت در 90 گروه مختلف در مقياسی بزرگ‌تر و با برنامه‌های متنوع‌تر آغاز شد. كاربران برای ثبت‌نام در جشنواره وب ايران از طريق بخش ثبت‌نام می‌توانند نسبت به ثبت وب سايت‌های جديد و يا تغيير در اطلاعات سايت قبلی خود اقدام كنند.

 

در بين گروه‌های مختلف وب‌سايت‌هايی كه مورد بررسی قرار خواهد گرفت گروه «فرهنگی» با زيرمجموعه سينما و تئاتر موسيقی، فرهنگ و هنر، دين و معارف، عكاسی و دفاع مقدس نيز در پنجمين جشنواره وب ايران داوری خواهند شد.

 

در سال‌جاری تمامی استانداردهای جهانی برای بررسی سايت‌ها كه به عنوان مثال در «وبی آوارد» هم برای داوری و انتخاب سايت‌های برتر رعايت می‌شود در جشنواره وب ايران رعايت می‌شود و سيستم داوری نيز مطابق استانداردهای بين‌المللی در اين حوزه خواهد بود.

 

در جشنواره وب ايران٬ وب‌سايت‌های ايرانی در گروه‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترين‌های امسال نيز از ديد اين جشنواره در پايان داوری در روز اختتاميه جشنواره معرفی و از آن‌ها قدردانی شود.

 

بخش‌های وبلاگ شخصی، پادكست و راديو اينترنتی، وبلاگ سازمانی، شبكه‌های اجتماعی، سرويس‌دهنده وبلاگ و وبلاگ فناوری از جمله بخش‌هايی هستند كه به معرفی برترين وبلاگ‌ها و شبكه‌های اجتماعی اختصاص يافته‌اند.

 

اختتاميه پنجمين جشنواره وب ايران به همراه دومين كنفرانس وب ايران، ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و كاربران برای ثبت‌نام در جشنواره وب ايران از طريق نشانی register.iranwebfestival.com می‌توانند نسبت به ثبت وب‌سايت‌های جديد و يا تغيير در اطلاعات سايت قبلی خود اقدام كنند.

 

لازم بذكر است، گروه‌های پنجمين جشنواره وب ايران تغيير كرده است و سايت‌هايی كه در سال‌های گذشته در جشنواره وب ايران شركت كرده‌اند در پنل ثبت نام برای سايت خود گروه جديد انتخاب كنند. جشنواره وب ايران٬ سال گذشته به عضويت رسمی كنسرسيوم وب جهانی درآمد.

 

در جشنواره وب ايران٬ وب سايت‌های ايرانی در گروه‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترين‌های امسال نيز در پايان داوری در روز اختتاميه جشنواره معرفی و از آن‌ها قدردانی شود. علاقه‌مندان برای دريافت اطلاعات بيشتر به نشانی www.iranwebfestival.com مراجعه كنند.

 

يادآوری می‌شود، چهارمين جشنواره وب ايران برای اولين بار همزمان با اولين كنفرانس وب ايران در تاريخ ۶ بهمن‌ماه 90 در مركز مطالعات و بهره‌وری در تهران برگزار شد در اين جشنواره بيش از ۳۰۰۰ وب سايت شركت داشتند كه با حضور ۷۷ داور از ميان سايت‌های شركت‌كننده بيش از ۷۰ سايت در بيش از ۷۰ گروه به عنوان سايت‌های برتر انتخاب و تنديس سايت برتر سال ۱۳۹۰ را از جشنواره وب ايران دريافت كردند.

http://iranwebfestival.com/fa


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...