1
فروردین

پیام تبریک کوثر بلاگ بمناسبت سال جدید

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

خداوند متعال را بر همه نعمتهایش سپاسگزاریم که به ما عمری عنایت فرمود تا باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر راداشته باشیم و با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

در سالی که گذشت خواهران وبلاگ نویس با حضور شایسته و فعالیت های بی سابقه خود که همواره با ایمان و خلوص همراه بود، از توانایی های خود و ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ آموزه ها و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام بخوبی استفاده کردند و منشأ ثمرات بسیاری شدند. نوروز برای ما الگویی از همدلی و وحدت به عنوان رمز پیروزی است. در سال جدید نیز برای تحقق اهداف والای خود با قاطعیت و پشتکار در سایه الطاف الهی همراه با یکدیگر تلاش نمائیم تا إن شاالله عطر معنویت را در میان کاربران دنیای مجازی آکنده کنیم.

از آنجایی که خداوند متعال نیز در قرآن کریم تأکید می فرماید: «و لئن شکرتم لازیدنکم» لازم است زحمات و تلاش های خالصانه و ارزشمند تمامی وبلاگ نویسان دینی کوثر بلاگ خصوصاً مشارکت کنندگان در طرح ها، فراخوان ها، مسابقات و اعضای تیم فعالان سامانه و سایر افرادی که با این مجموعه به نوعی در ارتباط هستند و همکاری دارند، را ارج نهاده و از همه شما تشکر و قدردانی نماییم. آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز را به همه ایرانیان خصوصاً وبلاگ نویسان کوثر بلاگ تبریک عرض نموده با امید به فردایی بهتر و پربارتر امیدواریم سال جدید با عنایات خاص پروردگار متعال، سالی پرثمر، موفق تر و سازنده تر همراه با شادکامی، کامیابی، سلامت و سعادت برای شما و خانواده های محترمان باشد.


free b2evolution skin
نظر از:  

بهاری سبز،همراهانی عاشق،عمری پربرکت،آرامشی پایداروقلبی مملو از ایمان در تمام زندگیتان برای خانواده کوثر بلاگ آرزومندم

ان شاالله سالی پرخیر و برکت داشته باشیم

اللهم عجل لولیک الفرج

1395/01/02 @ 23:30
نظر از: قتیل العبرات [عضو] 

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند
از حرم بانگ أنّاالمّهدی زند….
با عرض سلام و تبریک عیئ خدمت شما بزرگواران. از زحمات خالصانه شما سپاسگزارم

1395/01/02 @ 17:18
نظر از: momeni [عضو] 

با سلام
صد مبارک به تو آن عید که فردا باشد

نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد

امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ

سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد

سال نو بر شما و همه وبلاگ نویسان کوثر بلاگ مبارک .

1395/01/01 @ 19:20
نظر از:  
مرضيه عموچي فروشاني

باعرض سلام وخداقوت من هم به نوبه خودم سال جدید رابه شماتبریک وشاد باش می گویم وبرایتان آرزوی موفقیت سربلندی وسلامتی رااز خداوند متعال خواستارم درضمن تشکر می کنم ازمتن جالبتون بسیارزیبا بود.امیدوارم بتوانم درعطر معنویت دردنیای مجازی با شما همراه باشم.یا علی التماس دعا.

1395/01/01 @ 11:47
نظر از: بهار [عضو] 

خوش آن زمان كه بر آيد به يك كرشمه دو كار
يكي ظهور امام و يكي شروع بهار
اين عيد فرخنده را خدمت تمامي اعضاي كوثربلاگ تبريك عرض مي كنم و سالي سرشار از خير و نيكي همراه با موفقيت بسيار براي همه عزيزان آرزومندم.

1395/01/01 @ 10:51


فرم در حال بارگذاری ...