17
آبان

پیام تسلیت به مدیر وبلاگ "کبوتر حرم"

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقواماعاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلواتَبديلًا «۲۳ - احزاب»

بدینوسیله شهادت سرباز پرافتخار و رشید اسلام، ستوان یکم پاسدار شهید حاج کمیل قربانی، که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام به لقاء حق نائل شد، را به خانواده محترم و همرزمانشان و همچنین مدیریت محترم وبلاگ کبوتر حرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن شهید بزرگوار، آرامش و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می نمائیم.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(3)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمدرضا [بازدید کننده] 
محمدرضا
5 stars

کمیل جان میدانم که میبینی و حس میکنی کمکم کن تا شهادت هم نصیب من نیز بشود. مرگی بالاتر از شهادت نیست خوشا بر حالت ای کمیل قربانی ، خوش به سعادتت

1399/11/02 @ 11:38
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

پازل کادوی اصفهان-تبریز قبل از شهادت
می خواستم برا تولد نور چشمم یه هدیه بخرم چند وقتی تو فکرش بودم که سر از موسسه ثامن الائمه در آوردم طرح های جالبی داشتند کارهای فرهنگی قشنگی انجام شده بود تصمیم گرفتم برای بردارزاده آقا کمیل یه دفتر ثنا و ثمین بخرم و یه بسته مداد شمعی خیلی بهتر از دفترهای باب اسفنجی و سیندرلا و انگری برد بود این طوری حداقل دفترمون با اعتقاداتمون جور در میومد.
چشمم افتاد به دفتری که عکس یه شهید روش طراحی شده بود به نظرم کار قشنگی اومد اصلا متوجه نشدم این شهید کی هست. عکس متعلق به شهید بیضایی بود فکر کردم از شهدای دفاع مقدس هستند پیش خودم فکر کردم چون کمیل عاشق شهداست حتما این دفتر رو دوست داره یه قاب سنگی به اسم مبارک امام زمان هم براشون گرفتم.
من اصلا ندیدم که شهید بیضایی از شهدای مدافع حرم هستند و راستش رو بگم اگر میدیدم هم متوجه نمی شدم شهدای مدافع حرم یعنی چه؟

1394/11/12 @ 19:11
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

پازل کادوی اصفهان-تبریز بعد از شهادت
بعد از شهادت کمیل عزیزم بعضی از وسایل شون از جمله این دفتر رو به من برگردوندند،خاطره جشن تولدی که در منزلمون براشون گرفته بودم را در دفترشون نوشته بودند. چشمم به پشت دفتر افتاد، مطالب کوتاهی از نامه شهید بیضایی به همسرش پشت دفتر چاپ شده بود؛ تازه پشت دفتر رو که خوندم انگار آب یخ ریختند رو سرم تازه متوجه شدم ایشون از مدافعین حرم هستند.
نامه ای که شهید بیضایی به همسرشون نوشته بودند رو از اینترنت جستجو کردم . نامه را خوندم و با قطرات اشک هر سطری را بدرقه کردم.
احساس کردم کمیلم مقابلم نشسته و با لحن همیشه مهربونش داره باهام حرف میزنه و من سرا پا گوشم:
“اگر بدانی صبرت چقدر در این زمان حساس در صیانت از حریم آل‌الله قیمت دارد، لحظه به لحظه آن را قدر می‌شمردی؛ حقیقتاً در مسیر تحقق وعده بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم؛ هم من، هم تو.باید بخاطر این شرایط و این توفیق بزرگ شاکر باشیم.
تاریخ دوباره تکرار شده و این بار ابناء ابوسفیان و آل سفیان بار دیگر آل‌الله را محاصره کرده‌اند؛ هم مرقد مطهر خانم زینب کبری و هم مرقد مطهر دردانه اهل بیت، رقیه (سلام الله علیهما). ولی این بار تن به اسارت آل‌الله نخواهیم داد. نقشی بر گردنمان نهاده شده است و باید به سرانجام برسانیمش با هم تا بار دیگر شاهد مظلومیت و غربت فرزندان زهرای مرضیه (سلام الله علیها) نباشیم.”
زندگی یک پازل یکپارچه هست، و ما آن را تکه تکه نگاه می کنیم و پشت سر می گذاریم.

1394/11/12 @ 19:52
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

اواخر فصل بهار که درخت توت ها غرق نعمت های الهی اند، یکبار به اتفاق خانواده همسرش به باغ رفتند . با ذوق تمام شروع کرد مقدمات آسایش خانواده خودش و خانواده همسرش را فراهم کنه. پتو پهن کرد، آتش را با چوب هایی که در گوشه باغ تجمع کرده بودند روشن کرد و کتری آب را برای چای زغالی آماده نمود. بعد از چند ساعتی وقت اذان مغرب شد، مثل همیشه دست های مردانه و قوی خود را کنار گوشش قرار داد شروع کرد با صدای بلند اذان بگوید. خانم ها که وضو گرفته بودند توی اتاقکی که در باغ بود رفتند نماز بخونند. چشم همسر و مادر همسرش به لباس های آقا کمیل افتاد، لباس ها را در یگ پلاستیک بلند به عنوان کاور قرار داده و با یک جا لباسی آن را به سقف اتاقک باغ آویزان کرده بود. مادر و دختربا تحسین این کار اشاره ای به لباس ها کردند.
بعد از شهادت کمبل عزیز هنگام تحویل وسایل مدافع حرم، به اتاقش که در پادگان محل خدمت بود، رفتند. همرزمانش تعریف کردند هر وقت کسی از بیرون می آمد به این اتاق، تنها لباسی که داخل کاور بود از آقا کمیل بود و این از هر چیزی بیشتر جلب توجه می کرد . نظم و حیا و نجابت و مهربانی و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیری کمیل عزیزمان از مشترکاتی است که خودی و غریبه، زن و مرد از او تعریف می کنند.

1394/11/08 @ 15:58
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

حج خونین از تولد تا شهادت

مادر آقا کمیل هفت ماهه باردار بودند که راهی مکه مکرمه می شوند.
روز ششم ذی الحجه سال1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسي) در مراسم “برائت از مشرکین” زائران ایرانی خانه خدا به دست حکام آل سعود قربانی شدند؛ و کمیل در دنیای نادیدنی جنینی جنایات آل سعود را نظاره گر بود.
درست عید قربان سال 94 نیز،کمیل و کملیان نظارگر هزاران حاجی بودند که دل ها را صاف کرده و در پناه خانه امن الهی به سمت رمی جمرات می رفتند تا شیطان بزرگ را سنگ باران کنند.
کمیل قبل از تولد و نیز آخرین سال عمر خود حج خونین حجاج را لمس کرد.او لباس رزم پوشید و با افتخار و شجاعت به میدان رفت تا قطره ای از انتقام مظلومان را در حد توان خود بگیرد.
شعله های کینه و قساوت ما از آل سعود و وهابیان و داعشی جنایت کار که عروسک خیمه شب بازی اسرائیل هستند؛ التیام نمی یابد تا زمانی که ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف انتقام همه ی قربانیان اسلام و مسلمین را به نحو احسن و بصورت کامل بگیرد. لعن الله علی آل سعود
اللهم عجل لولیک الفرج

1394/11/04 @ 17:49
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

لبیک نقاشان ماهر
هر عزیزی با درایت خود به یک نحوی سعی می کند دست بیعت خود را در دستان پر محبت مدافعان حرم قرار بدهد و عاجزانه به آنها بگوید تو را خدا فراموشمون نکنید . یکی با هنر خود، یکی با مدال افتخار خود، یکی با مداحی خود و…این هم هنر نقاشی مردان بزرگ این سرزمین به والدین 12 شهید مدافع از جمله پدر و مادر گرانقدر کمیل قربانی.
دشمن بدوند که علاوه بر کسانی که لباس رزم می پوشند و به جنگ آنان می رود، هر کسی در هر صنف و هنری مشتی محکم تا حد توان بر دهانشان می کوبد.
کمیل جان روز تولدت چقدر دوست داشتی تا برای کادو تولدت از جانب همسرت چنین کادیی به شما داده شود و او قول داد این کار را انجام دهد؛ اما دست عجل زمانه زیباترین برگ زندگی را برای تمام روز هایت زندگی ات نقاشی کرد.

1394/11/11 @ 18:37
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

امام هشتم و هشتمین فرزند

حاج آقا عبدالرحیم پدر آقا کمیل دارای پنج پسر و سه دختر می باشد که آخرین فرزندشون آقا کمیل بود.
حاج آقا وقتی مجرد بود به مشهد مقدس مشرف می شود و در آن سفر پر برکت از امام رضا سه حاجت می خواهد:
1- شغلی خوب و مناسب 2- همسری مومن و شایسته 3- فرزندانی سالم و صالح
به لطف الهی و کرامت امام رضا هر سه حاجت او به خوبی برآورده می شود. از کرامت امام هشتم هشتمین فرزند او را کمیل قرار می دهد؛ که برترین سرنوشت را قسمت فرزند هشتم نموده و او را به نزد خود می برد تا از خوان نعمت الهی استفاده و قفس دنیا را به انسان های دنیوی واگذارد.

1394/11/04 @ 16:48
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

روز میلاد مولای متقیان آقا علی (ع) بود.آن روز همسرش راضیه خانم پیراهنی برای پدر خود خریداری کرده بود. به آقا کمیل sms داد که شب می خواهیم به اتفاق خانواده هدایامون را به بابا بدهیم شما هم تشریف بیاورید.
شب هنگام دادن هدایا آقا کمیل گفتند، بهتره یک جمله یا یک بیت شعر هم بنویسیم. قرار شد این زحمت را آقا کمیل به عهده بگیرند. چون این کار طول کشید و هنوز متنی آماده نکرده بودند، راضیه خانم گفت بابا شعرهایی از کتاب پروبن اعتصامی را که علاقه دارد علامت زده،از بین آن انتخاب کنیم و این بیت را آقا کمیل خطاطی کردند. شعر پیراهن معنوی را همراه هدیه پیراهن مادی به پدر دادند.

1394/11/04 @ 14:55
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

تقارن عید نوروز همزمان بود با شهادت گل سر سبد عالم هستی، خانم حضرت زهرا سلام الله علیها
آقا کمیل تک تک هدایای عیدی را که می خواست به همسرش بدهد با دست خط زیبای خود نوشته و آن ها را روی هدایا چسباند.
او جملاتی نیز با خط خود مزین نمود؛ که بیان کند از سوی پدر و مادر بزرگوارشان، برای عروس خود نوشته است، سپس آن ها را با دنیایی از عشق و محبت برای همسر خود به همراه خانواده هدیه آورد.
در بین این دست نوشته ها شعری بود که آن را بسیار دوست داشت و جاهای مختلف دیگر نیز می نوشت. آن شعر:
حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عشق است // کسی آن آستان بوسد که جان بر آستین دارد.

1394/11/04 @ 14:29
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

اندامی ورزشی
نیروی بدنی قوی و قدرت انگشتان دست او زبانزد عام و خاص بود.
رفته بودند ورزش رزمی، تمرین هایی به آن ها آموزش داده بودند. جلو آینه تمرین می کرد. آن روز متوجه نبود که یکی از اعضاء خانواده به آرامی از پشت سرش می گذرد.
در حین تمرین و حرکت پا که به طرف عقب می رفت، محکم به او زده بود. از آن جایی که بسیار پر محبت و عاشق اعضاء خانواده خود بود، تا مدت نسبتا طولانی از او عذرخواهی و دلجویی می کرد.

1394/10/29 @ 22:33
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

قبل از اذان صبح با پیامک همدیگر را جهت آماده باش مطلع،می کردند .با اشاره کوچکی به در حیاط، همسر خود را متوجه می کردند. با همدیگر نماز صبح را در مسجد علی ابن ابیطالب به جماعت می خوندند. بعد از نماز مسجد نوبت پیاده روی به مدت حداقل نیم ساعت بود، بعد از آن به منزل برمی گشتند. گاهی اگه غذا لذیذ بود و یا شیرینی خوشمزه ای بود که کمی بیشتر می خوردند، به شوخی می گفتند جریمه اش، 20 دقیقه ، پیاده روی اضافه تر شد، و واقعا به این جریمه عمل می کردند.

1394/10/29 @ 22:01
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

شب خواستگاری
وقتی همه نشستند و سر جای خودشون قرار گرفتند، قبل از این که کسی حرفی را شر وع کند، آقا کمیل بعد از کمی تامل قران را از روی میز برداشتند و با یک صوت بسیار زیبایی شروع به خواندن قران کردند. زیبایی این کار بسیار خوشایند بود و حاضران در جلسه را خشنود کرد؛ چرا که غالب افراد در چنین شبی بیشتر متمرکز روی لباس و محاسن و … می شوند؛ در حالی که او با لباسی ساده؛ اما فضایی بسیار معنوی در جندین جلسه خواستگاری که به طول انجامید صحبت های خود را بدون قران شروع نکردند

1394/10/29 @ 21:29
نظر از: بهالو [عضو] 

کولر آقای حسینی خراب شده بود . آمد مغازه حاج آقا و تقاضای تعمیر کولر کرد. حاج آقا گفت: کمیل جان بابا بروید و کولر ایشون را درست کنید. آقا کمیل رفت منزل آقای حسینی و مشغول به کار شد. غرق کار بود که صدای اذان شنیده شد، معذرت خواهی کرد و گفت اگر اجازه بدید من نمازم را در مسجد می خونم و بعد می آیم. بعد از نماز فورا برگشت و کارش را بخوبی انجام داد و خداحافظی کرده و رفت.
روحش شاد که نماز اول وقت در مسجد و خوش قولی را آن روز به ما آموزش داد و رفت.

1394/10/29 @ 21:16
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

خوشا آنان که با اخلاص و ایمان حریم دوست بوسیدند و رفتند
خوشا آنانکه در راه عـدالـــت به خون خویش غلطیدند و رفتند
خوشا آنان که در میزان وجدان حساب خویش سنجیدند و رفتند
نگردیدند هرگز گرد باطل حقیقت را پسندیدند و رفتند

1394/10/19 @ 23:34
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

تصویر همسران و فرزندان 12 شهید مدافع حرم
خانواده شهدا با شهادت، شهید را به دست می آورند؛ نه آن که از دست بدهند؛ زیرا لحظه لحظه ی زندگی این اولیاء الله در خاطر و ذهن و قلب شان با دقت ظریفانه مرور می شود.
خدایا به آبروی شهدا آبروی دنیا و آخرتمان را بیمه نما.

1394/10/19 @ 23:19
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 
1394/11/05 @ 17:07
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

سخنی از همسر شهید
چقدر سخته که هر لحظه از زندگیت رو تصویر کنیم، برای بقیه اون هم در زمانی که قلبت زیربار مداوم دلتنگی ها فشرده شده این کار رو فقط برای این میکنم که شیوه و سبک زندگی قشنگت رو رواج بدم پس شما هم در عوضش برای هممون دعا کن از همون دعاهای خاص برای این ورزشکارای میدان رزم که مدال سال ها سختی و تلاششون را خالصانه به همسران شما شهدای مدافع دادند تا آن ها هم در عرصه خود بر دهان دشمن بکوبند و تصلای دل زخمی خانواده شهدا باشند.

1394/11/05 @ 17:02
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

خدا می داند وقتی شور و شعف شادی این فرزندان خردسال شهدای مدافع برای گرفتن کاپ و مدال از این قهرمانان به هوا برخاست و با شتاب از طرف مادر خود برای گرفتن مدال می دویدند، تماشاچیان در دل چه تشکری از این الگوهای زیبای ورزشی نمودند و برای موفقیت روز افزون آنان دعا کردند.

1394/11/05 @ 16:48
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

پیوند ورزشکاران بین المللی با شهدای مدافع حرم
هدیه 12 ورزشکار بین المللی به 12 همسر شهدای مدافع حرم که حاصل ساعت ها تلاش طاقت فرسای تمرین و ممارست ورزشی آنان است.

1394/11/05 @ 16:38
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

وسواس عجیبی تو خرید انگشتر عقد داشت. تا پاسی از شب رفت و مغازه ها یکی بعد از دیگری بستند و ایشان همچنان قانع نمی شد. فردای آن روز نزدیکی های ظهر انگشتر خریده شده را نشان دادند. انصافا، هم قشنگ بود هم به دستشون می آمد.
گفت یک انگشتر دست آقا دیدم می خواستم شبیه انگشتر ایشان باشد.
دوطرف انگشتر بسیار ظریف لفظ مبارک” یا علی” حک شده بود. گفتیم آقا کمیل دست کردن این انگشتر خیلی سخته گفت عمدا این را خریدم تا دائم الوضو باشم. انگشنری ارزان ؛ اما دریایی از اعتقاد به اهل بیت و عشق به رهبری در آن موج می زد.

1394/10/19 @ 22:37
پاسخ از: کبوتر حرم [عضو] 

سرنوشت انگشتر
بعد از تحویل وسایل شهدای مدافع حرم
حاج آقا انگشتر را به سهیل خواهر زاده آقا کمیل داد و از او خواست تا راه دایی خود را محکم پیگیری کند.
روز جمعه دوم بهمن 94 سهیل در نماز جمعه شرکت کرده بود. بعد از اتمام نماز بیرون مسجد با شوق تمام به طرف مادر زندایی کمیل دوید و گفت بابا بزرگ انگشتر دایی جون را به من داده و من می خوام دائم دستم باشد بعدا که ازدواج کردم می خواهم این انگشتر ازدواجم باشد.

1394/11/04 @ 18:22
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

اگر چه نوشتن برای شهید، درباره شهیدو برای شهید بسیار سخت است و لیاقت می خواهد؛ اما قرعه ی فال به نام من ناچیز زدند
هرچند هر چقدر بنویسیم و بنویسیم تنها قطره ای از زاویه ی شخصیت شهدای والا مقاممان هویدا می شود؛ اما همین اندک هم وظیفه خطیر خانواده و بستگان شهید جهت نشر آثار آنان است و نباید کوتاهی کرد. خدایا کمیل قربانی به قربانگاه تو آمد، بپذیر و لیاقت ادامه راهش را برای ما قرار بده .
انا لله و انا الیه الراجعون

1394/10/19 @ 21:54
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

شهید کمیل قربانی به همراه همسر خود به امامزاده قهدریجان رفتند، بعد از زیارت و نماز هنگام برگشت هدیه ای از آن جا می خواستند بخرند، آنجا امکانات چندانی نداشت؛ ولی با این وجود کتاب ملک الشعرای بهار را خریدند و ابتدای آن را با خط خود مزین کردند و به خانم خود هدیه دادند. ابتدای آن را آیه ” ولاتحسبن الذین …” نوشتند . نوشت این آیه بعد از شهادت کمیل عزیز بیشتر مورد دقت قرار گرفت.

1394/10/18 @ 11:32
نظر از: کبوتر حرم [عضو] 

تشکر از پیام تبریک و تسلیت تان
اگر چه با خبر شهادت کمیل عزیزمان قلب مان پاره پاره شد و تکه جواهر گران قیمتی که داشتیم از دستمان گرفته شد و خلاء وجودی او و تمام شهدای عزیزمان فقط با ادامه راهشان و انشالله ریشه کن شدن تمام دشمنانشان التیام میابد؛ اما شهادت هنر مردان خداست و ایکاش چنین انتظار خوشی نیز نصیب ما می شد. تشکر و سپاس از پیام تبریک و تسلیت همه ی سروران ارجمند کوثر بلاگ و کوثر نت و نیز حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابطحی و معاونین محترم آموزش و پژوهش و فرهنگی استان اصفهان و نیز سایر مسئولین مدارس و طلاب گرانقدر و دوستان ارجمند و مدیران محترم وبلاگ ها

تلاش کردیم برخی دستنوشته های شهید را آپلود و در شبکه کوثر بلاگ بارگذاری کنیم که متاسفانه هنوز موفق نشده ایم انشالله پیگیر خواهیم بود.

1394/09/10 @ 16:22
نظر از: مدرسه علميه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها آمل [عضو] 

سلام علیکم!
این مصیبت وارده را به مدیر محترم وبلاگ کبوتر حرم تسلیت گفته و از درگاه خداوند برایشان صبر مسئلت می نماییم.
ان شاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم…

1394/09/03 @ 08:53
نظر از: زهرا [عضو] 
زهرا

باسلام
بدین وسیله شهادت پاسدار شهید حاج کمیل قربانی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)ومقام معظم رهبری وخانواده ی ایشان وهم چنین مدیریت وبلاگ کبوتر حرم تبریک وتسلیت می گویم.وازخداوند متعال برای شهیدبزرگوار،علودرجات وبرای بازماندگان صبرواجر مسئلت می نمایم.

1394/09/03 @ 01:16
نظر از: قمری نوحه سرا [عضو] 

با سلام
اینجانب به نمایندگی از طرف طلاب مرکز تخصصی فقه و اصول شهرستان اردکان یزد تسلیت عرض میکنم و امیدوارم همه ما که در این فضای مجازی فعال هستیم بتوانیم با فعالیت خود ادامه دهندگان راه این شهدا باشیم.
روحشان شاد
رزق همتون شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهادت

1394/08/30 @ 21:54
نظر از:  
فاطمه جهاني

با سلام
از سوی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سرابله
به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

1394/08/30 @ 11:59
نظر از:  
فاطمه جهاني

با سلام
از سوی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سرابله به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

1394/08/30 @ 11:55
نظر از:  
فاطمه جهاني

با سلام
از سوی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سرابله به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

1394/08/30 @ 11:49
نظر از: z.mosavi [بازدید کننده]
z.mosavi

با سلام
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)
مدیر محترم وبلاگ«کبوتر حرم»شهادت حاج کمیل قربانی را به خانواده‌ی گرامی،بازماندگان،دوستان و همرزمانش تبریک و تسلیت گفته و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

1394/08/30 @ 09:59
نظر از: ترنم [بازدید کننده]
ترنم

پیر ما گفت شهادت هنر مردان است عقل نامرد در این دایره سرگردان است
پیر ما گفت که مردان الهی مردند که به دنبال رفیق ازلی می گردند
شهادت ، سروان پاسدار شهید حاج کمیل قربانی، که در حراست از حرم اهل بیت ع به درجه رفیع شهادت رسیده اند را خدمت امام زمان( عجل الله تعالی و فرجه شریف )، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، وخانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماییم .

1394/08/26 @ 10:37
نظر از: توازئی [عضو] 

بسمه تعالی
طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر، خدمت شما تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای ایشان رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و توفیق مسئلت می نمایم.

1394/08/24 @ 10:11
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و تسلیت
اجر این بزرگواران و دلاوران مسلما با خانم زینب کبری سلام الله علیها خواهد بود .

1394/08/23 @ 08:40
نظر از: ... [عضو] 
...

شهادت یک انتخاب هست و کسانی که جرات این انتخاب را ندارند، مرگ آنان را انتخاب خواهد کرد. شهادت معراج بشریت هست. پس شهادتت مبارک برادرم.

1394/08/21 @ 21:06
نظر از:  

سلام علیکم

طلاب “مدرسه الزهراء سلام الله علیها ارومیه “به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار
تسلیت عرض میکنند
روحش شاد و راهش پررهرو باد

1394/08/20 @ 20:24
نظر از: حُسنِ حَسَن [عضو] 

با عرض سلام خدمت خواهر خوبم خانم شفیعی

شهادت این شهید بزرگوار را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

یک نوکر ارباب جان داده یا رب برس به داد او به حقّ زینب
عبد گرفتار حسین زهرا آمد به دیدار حسین زهرا

1394/08/20 @ 18:06
نظر از: مدیریت استان مازندران [عضو] 

با سلام
از کاروان لاله ها ماندیم افسوس
رفتند یاران و ماندیم افسوس
سخت است از یاران عاشق بازماندن
بعد از گذشت عمر در آغاز ماندن
*************
خوشا به سعادت این عزیزان که جان خود را در راه حراست از حریم اهل بیت(علیهم السلام) در ماه خون و قیام فدا نمودند.
تسلیت مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران را نیز پذیرا باشید.

1394/08/20 @ 10:01
نظر از: معتکف [عضو] 

با سلام
پیام تسلیت طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرای اطهر (س ) استان ایلام رو هم پذیرا باشید..
ان شاالله هم نشین سفره امام حسین (ع ) در این ایام رو به اربعین باشند..

1394/08/19 @ 23:10
نظر از: آرام جانم [عضو] 

سلام، انا لله وانا الیه الراجعون.تسلیت عرض میکنم.

1394/08/19 @ 21:30
نظر از: حوزه علمیه شهید مطهری (ره ) .البرز [عضو] 
حوزه علمیه شهید مطهری (ره ) .البرز

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است و این افتخار از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگواران و به پیروان خط آنان به ارث رسیده است.

1394/08/19 @ 12:27
نظر از: مظاهري نجف آبادي [عضو] 

بدینوسیله شهادت ، سروان پاسدار شهید حاج کمیل قربانی، که در حراست از حرم اهل بیت ع به درجه رفیع شهادت رسیده اند را خدمت امام زمان عج ، رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم ونیز مدیریت محترم وبلاگ کبوتر حرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن شهید بزرگوار، آرامش و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می نمائیم.
مظاهری نجف آبادی. مالک گروه فعالان حقوق

1394/08/18 @ 19:35
نظر از: نرجس خاتون(س) شاهین شهر [عضو] 

سلام علیکم

شهادت آن سرباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه های نبرد نور علیه ظلمت، را از طرف طلاب مدرسه علمیه نرجس خاتون سلام الله علیها به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار و همچنین مردم ولایت مدار ویلاشهر تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و توفیق مسئلت می نماییم.

1394/08/18 @ 13:19
نظر از: مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد [عضو] 

تسلیت طلاب مدرسه غلمیه فاطمیه شهرکرد را بپذیرید از خداوند صبر جمیل برای باز ماندگان خواستاریم.روح شهیدتان شاد و خوشا به سعادتشان.

1394/08/18 @ 11:03
نظر از: الزهرا واوان [عضو] 

سلام علیکم
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای شما و خانواده محترم و مدیر وبلاگ صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم .
خدواند قرین رحمتش فرماید.
یا علی (ع)

1394/08/18 @ 09:37
نظر از:  
معصومه ايرانمنش

تسلیت عرض میکنم

1394/08/17 @ 21:59
نظر از: عمادی [عضو] 

تسلیت طلاب مدرسه علمیه فاطمیه اندان را بپذیرید و از خداوند منان صبر جمیل برای خانواده ایشان خواستاریم.

1394/08/17 @ 18:41
نظر از: صداقت...! [عضو] 

آن که جز بهر حق فدا نشود

خونبهایش به جز خدا نشود

هر چه گفتیم و هرچه می گویند

باز حق شهید ادا نشود

1394/08/17 @ 15:01
نظر از: رحیمی [عضو] 

با سلام
از سوی طلاب مدرسه محدثه بروجرد به مدیر وبلاگ “کبوتر حرم” و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

1394/08/17 @ 15:00
نظر از: فانوس [عضو] 

سلام علیکم
اينجانب تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن سفر کرده رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و توفیق مسئلت می نمایم.

1394/08/17 @ 14:59
نظر از: محمدی [عضو] 

تسلیت طلاب مدرسه غلمیه فاطمیه جلفا بپذیرید.
آجرکم الله به مصیبت الحسین علیه السلام

1394/08/17 @ 08:54
نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن سفر کرده رحمت و غفران وبرای بازماندگان صبر و توفیق مسئلت می نماییم.

1394/08/17 @ 08:33


فرم در حال بارگذاری ...